eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej › Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
  • Data: 2022-05-13 12:59:49
    Temat: Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ii i...@o...invalid ...

    > Chyba czegoś nie zrozumiałeś. Tam nie chodziło o wymiar kary tylko
    > odwołanie się do okoliczności łagodzących. Jak przestępstwa mogą
    > być czynami o niskiej szkodliwości społecznej? Jeśli takimi są to
    > za wykroczenie nagrody powinni dawać.

    Nie, nagrody sa za czyny o pozytywnych skutkach a nie za NISKA
    SZKODLIWOSC.
    Beata dostała kare zdecydowanie powyzej sredniej za taki czyn ale
    oczywiscie jak ktos chce udowodnic ze sady sa be to wywód sedziego
    który mowi o opinii o oskarzonej bedzie powodem dobrym jak kazdy inny.

    > No powiedz, przewidujesz, że
    > za wykroczenie polegające na przekroczeniu prędkości o 69km/h sąd
    > też odstąpi od wymierzania kary? Wiesz, chyba wezmę te dwa wyroki
    > i wskażę w sądzie przy odwołaniu i on mi da taką nagrodę bo co
    > innego ...

    Piszesz teraz o tym potraceniu? No to przeciez skandaliczne.
    Nie mieszja dwóch zupełnie roznych spraw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,