  • 11. Data: 2014-01-29 15:16:30
    Temat: Re: mieszanie-filtr paliwa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Niestety. W dziedzie wiedzy, którą zajmuję się przez ponad pół życia 'w
    > internecie' można znaleźć straszliwe głupoty wypisywane wszechwiedzącym
    > tonem przez totalnych ignorantów. Podejrzewam, że dotyczy to każdej innej
    > dziedziny, więc zawsze trzeba brać na to poprawkę czytając prawdy objawione
    > w sieci.

    Zgadza sie, ale odsetek ignorantow jest wszedzie podobny, wiec skoro widzisz
    jaki jest w dziedzinie w ktorej jestes oblatany to mozesz sie spodziewac
    podobnego wszedzie. W dziedzinach mniej popularnych albo w "bardziej
    specjalistycznych" jest ciut mniejszy, za to w popularnych jest ogromny
    i lepiej w ogole tego nie czytac, bo przekopywanie sie przez te wszystkie
    bzdury by odnalezc jedna rzeczowa odpowiedz to strata czasu.

    No jeszcze usenet jakos sie broni, a wlasciwie umiera...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-01-29 15:17:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Chyba obawy są co do tego, czy aby filtr nie będzie zatrzymywać oleju
    > zubażając mieszankę.

    Ale jak ma ten olej zatrzymac no i gdzie ten olej sie pozniej podzieje
    jak juz zostanie zatrzymany? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-01-29 15:25:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 14:17:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ale jak ma ten olej zatrzymac no i gdzie ten olej sie pozniej podzieje
    > jak juz zostanie zatrzymany? ;-)

    Ciągnąc dalej wątek, który i tak nie ma sensu: :)
    Po trochu będzie się zatrzymywał w filtrze zapychając go i zmieniając
    proporcje mieszanki.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2014-01-29 15:27:27
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 14:16:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    > bzdury by odnalezc jedna rzeczowa odpowiedz to strata czasu.
    >
    > No jeszcze usenet jakos sie broni, a wlasciwie umiera...

    Ba. A spróbuj poszukać czegoś na temat chorób dziecięcych w internecie,
    albo ogólnie na forach o dzieciach. Dla własnego zdrowia psychicznego
    lepiej tam nie wchodzić. No, ale dzieci ma prawie każdy więc popularność
    jest spora :)

    Poza tym to nie ignorancja jest problemem tylko wypowiadanie się na tematy
    o których nie ma się pojecia.

  • 15. Data: 2014-01-29 15:28:33
    Od: Konasz19752 <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl>

    Konasz19752 napisal

    > Witam.. Trochę głupio pytać o taką rzecz bo niby jest oczywista ale mam
    > nie pewności.. Mianowicie kupiłem Yamahe dt 80 lc2 i ona ma odłączony
    > dozownik.. Jest to mój pierwszy 2t w którym trzeba robić mieszanke. A
    > pytanie jest takie: jeżeli robię tą mieszankę to moge dać mu filtr paliwa?
    > Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy olej jest może zagęsty i filtr będzie
    > zatrzymywać go, czy może jest specjalny filtr do mieszanki no nie wiem..
    > Proszę o odpowiedź.

    > --
    Panowie proszę o nie mądrzenie się tylko o odpowiedzi... Mam 13 lat i
    swoja przygodę z motorkami prowadzę 3 lata........... Miałem już 2
    dwutakty i one miały dozowniki..... Pytam się bo nie jestem jeszcze
    doświadczony jak wy... Po prostu nie chcę czegoś "zwalić" by moje moto
    stało... Jeżeli Panowie wiedzą to proszę powiedzieć czy można czy nie,
    jaki siatkowy czy papierowy itd.

  • 16. Data: 2014-01-29 15:31:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Ciągnąc dalej wątek, który i tak nie ma sensu: :)
    > Po trochu będzie się zatrzymywał w filtrze zapychając go i zmieniając
    > proporcje mieszanki.

    No czyli musi sie w tym filtrze kumulowac tak? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-01-29 15:32:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Konasz19752 <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl> wrote:

> [...]
    > doświadczony jak wy... Po prostu nie chcę czegoś "zwalić" by moje moto
    > stało... Jeżeli Panowie wiedzą to proszę powiedzieć czy można czy nie,

    Mozna, zaloz jaki masz i jezdzij.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-01-29 15:43:35
    Od: Konasz19752 <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl>

    AZ napisal

    > Mozna, zaloz jaki masz i jezdzij.

    muszę kupić a jeździć to jak ciepło będzie :) . A jaki Pan mi by polecał
    siatkowy czy papierowy?

  • 19. Data: 2014-01-29 18:16:02
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał

    > Po trochu będzie się zatrzymywał w filtrze zapychając go i zmieniając
    > proporcje mieszanki.

    Olej rozpuszcza się w benzynie i powstaje roztwór. Roztworu nie
    można rozdzielić żadnym filtrem. Można za to w ten sposób
    rozdzielić ciecze które się nie mieszają np: wode z olejem itp.

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2014-01-29 20:28:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 14:31:22 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No czyli musi sie w tym filtrze kumulowac tak? :P

    Tak, a później można wycisnąć i zatankować tym dizla.

    EOT :)