  • Data: 2021-03-02 10:17:30
    Temat: Re: o kropelce ... hybryda
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s1clet$l3d$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 26-02-2021 o 19:54, J.F. pisze:

    >Widać za mało wiesz.

    >A jednak tak to działa.
    >Komputer steruje ładowaniem każdego ogniwa z osobna.

    A to tak nie to samo, co wczesniej napisales :-)

    Jesli masz jakis link - chetnie sie doksztalce.
    Ale taka Tesla, co ma tych ogniw tysiace ... aby na pewno kazde z
    osobna ?

    >Zależy od komputera wyświetlającego.
    >Najczęściej %.
    >A jak chcesz faktyczną pojemność, to korzystasz z programów
    >działających po obd.

    >Oczywiście z każdego z nich widać, ze używana jest pojemność netto.

    Ja tylko o tym, ze glupio tak wyklocac sie klientem o pojemnosc
    baterii.
    Lepiej wyswietlac w % :-)

    Ale moze czasy takie, z klient przeczyta instrukcje i zrozumie
    "bateria ma 13kWh, w trosce jednak o jej dlugotrwale dzialanie,
    komputer stara sie ograniczyc do 10kWh, co zapewnia długą i
    bezawaryjną prace" ...

    J.