  • 1. Data: 2021-02-25 17:45:34
    Temat: o kropelce ... hybryda
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=Wt7EjkI7bLQ

    0.8l/100 km ... niezly wynik.

    Ciekawe jak wyszloby pod gorke ... 3l ?

    Ale rodzi mi sie pare pytan:
    -zimno bylo ... grzanie wnetrza bylo, czy nie ?

    -z jaka predkoscia jechal? Korka za nim nie widac, ale moze pokazywali
    z innych ujec :-)

    -czy ta zakopianka nie jest podejrzanie pusta ?

    -ktos wychwyci kilometry ... jakie bylo spalanie na spalinowym ?

    -program z TVN? Po ilosci faktow tak mi to wyglada :-)

    J.

  • 2. Data: 2021-02-25 17:51:18
    Temat: Re: o kropelce ... hybryda
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-02-2021 o 17:45, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Wt7EjkI7bLQ
    >

    > 0.8l/100 km ... niezly wynik.
    >
    > Ciekawe jak wyszloby pod gorke ... 3l ?

    Prędzej 13.

  • 3. Data: 2021-02-25 18:29:17
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/02/2021 16:45, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > -ktos wychwyci kilometry ... jakie bylo spalanie na spalinowym ?
    >
    > -program z TVN? Po ilosci faktow tak mi to wyglada :-)

    Masz spalanie w moim ukochanym dizlu, 4 osoby, bagaze i pies:
    lekko z gorki: https://ibb.co/kQ799Pf
    lekko pod gorke: https://ibb.co/1sk4JP1
    na plaskim tak 4.5-4.9 wychdzilo.

    Ale jak to ma isc jako material promocyjny dla mediow to umowmy sie, ze
    pierwsze zdjecie to na plaskim, a drugie pod gorke o nachyleniu 30
    stopni z przyczepa (z koniem)

  • 4. Data: 2021-02-25 18:30:42
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > https://www.youtube.com/watch?v=Wt7EjkI7bLQ

    > 0.8l/100 km ... niezly wynik.

    Hehehe...

    > Ciekawe jak wyszloby pod gorke ... 3l ?

    Pod jaka górkę?

    > Ale rodzi mi sie pare pytan:
    > -zimno bylo ... grzanie wnetrza bylo, czy nie ?

    Jakie zimno? Najkrótszy dzień w roku...

    > -z jaka predkoscia jechal? Korka za nim nie widac, ale moze pokazywali
    > z innych ujec :-)

    W korkach stał.

    > -czy ta zakopianka nie jest podejrzanie pusta ?

    Nie.

    > -ktos wychwyci kilometry ... jakie bylo spalanie na spalinowym ?

    Czyli nie oglądałeś jednak... Jak zwykle...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2021-02-25 18:43:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    >Hehehe...

    >Pod jaka górkę?

    Z Krakowa do Zakopanego :-)

    >Jakie zimno? Najkrótszy dzień w roku...

    I snieg w Zakopanem lezal ...

    >W korkach stał.

    Ale to w Krakowie, mnie interesuje z jaka predkoscia po zakopiance
    jechal.

    >Czyli nie oglądałeś jednak... Jak zwykle...

    Bo to TVN - maksimum sensacji, minimum tresci :-)

    Licze na ciebie :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-02-25 19:10:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Prędzej 13.

    Ciagle zakladam, ze z 60-80km na pradzie, tylko sama koncowka na
    benzynie...

    J.

  • 7. Data: 2021-02-25 19:49:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-02-2021 o 19:10, J.F. pisze:

    > Ciagle zakladam, ze z 60-80km na pradzie, tylko sama koncowka na
    > benzynie...

    60-80 na prądzie pod górkę?
    To jaką to ma baterię?
    20 kWh?

  • 8. Data: 2021-02-25 20:30:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25-02-2021 o 19:10, J.F. pisze:

    >60-80 na prądzie pod górkę?
    >To jaką to ma baterię?
    >20 kWh?

    Obejrzyj.

    Jesli dobrze wychwycilem - 13kWh, ponad 80km z Zakopanego przejechal.

    To zakladam, ze z Krakowa w strone Zakopanego jakis podobny dystans by
    przejechal ... i juz tylko koncowka na benzynie ...

    J.

  • 9. Data: 2021-02-26 00:17:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-25 o 18:29, K pisze:
> [...]
    >
    > Ale jak to ma isc jako material promocyjny dla mediow to umowmy sie, ze
    > pierwsze zdjecie to na plaskim, a drugie pod gorke o nachyleniu 30

    Jaki to pojazd?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2021-02-26 07:57:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-02-2021 o 20:30, J.F. pisze:

    > Obejrzyj.

    O 17 minut za długie.

    > Jesli dobrze wychwycilem - 13kWh,

    No to pod górkę nie wystarczy pewnie nawet na 30 km.

    >ponad 80km z Zakopanego przejechal.

    Przejechał, bo silnik zazwyczaj odzyskiwał energię, a nie ją zużywał.
    Pewnie w stosunku 70:30.

    Pod górkę będzie stosunek 1:99.

    > To zakladam, ze z Krakowa w strone Zakopanego jakis podobny dystans by
    > przejechal ...
    Na jakiej podstawie?
    W elektryku widać po zużyciu górki, których istnienia nawet sobie nie
    uświadamiałeś.

    Z górki silnik elektryczny działa znakomicie, ale każda górka zabija
    baterię od razu.