  • Data: 2021-03-04 16:47:16
    Temat: Re: o kropelce ... hybryda
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-03-2021 o 15:35, J.F. pisze:

    > Tam sa trzy silniki - jeden spalinowy i dwa elektryczne.
    > I te elektryczne moga pobierac energie z baterii, lub oddawac, lub jeden
    > pobiera, a drugi oddaje ...

    No i?
    Dalej nie powoduje to, że spaliniak wykonuje napęd za pośrednictwem
    silnika elektrycznego.

    > Mnie sie tam jakos udaje.

    A mnie nigdy.

    > No jak, przeciez elektrykiem nie oplaca sie szybko jechac :-P

    No, czyli 140 nie jechałem.
    Za to do 110 przyspieszał bardzo żwawo, więc tym bardziej wkurzały
    jełopy pierdzielące się 40-tką

    > Do wrocka oczywiscie.

    Nic w tym oczywistego.
    Ja bym jechał do Poznania.

    > Ale niewidoczny spadek, to mala roznica.

    Nie taka mała - z 10% w jedną stronę w porównaniu do jazdy powrotnej.
    A mówimy o praktycznie zerowym spadku.

    > I do tego wlasnie pije - ze jakbym w jedna strone przejechal 80km na
    > pradzie i 20km na benzynie,
    > a w druga 70km na pradzie i 30 km na benzynie

    Uparł się chłop i widłami mu nawet nie wytłumaczysz.
    Zapamiętaj raz na zawsze: proporcja będzie 80/20 w jedną i 20/80 w drugą
    stronę.

    > - to w druga tez by wyszlo
    > niewielkie spalanie :-)

    Równie dobrze możesz się zastanawiać, co by było, gdyby pod górę
    przejechał 110 na prądzie.
    Bo tak sobie to wymyśliłeś i już.

    > Z Zakopanego mialbym 10+3 kWh, z JG 10+1kWh - to nie jest dwukrotna
    > roznica.

    Widać Twoje wyliczenia są funta kłaków nie warte, gdzieś coś
    popierdzieliłeś.

    > A w druga strone zakladam

    Źle zakładasz.
    I na tym poprzestańmy.

    > No ale mielismy zaczac od jazdy na silniku spalinowym 80-90.

    I o tym mówię.
    80 można jechać na spaliniaku, albo minimalnie odpuścić gaz i na elektryku.