eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyo kropelce ... hybryda › Re: o kropelce ... hybryda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: o kropelce ... hybryda
    Date: Thu, 4 Mar 2021 16:47:16 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <s1qve1$i8p$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <6037d430$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037e802$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s18rgg$l34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6037fac4$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1a658$cgm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038bca5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1afnq$hlb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038c4f8$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1aic8$j6o$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038fc20$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1avgv$d05$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6039153a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1b6me$h82$1$Cav@news.chmurka.net>
    <603e16e6$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1lr4s$gef$1$Cav@news.chmurka.net>
    <603f8bc7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1o434$ucm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <603facc6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1q1gv$18d$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6040ccde$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1qjcl$b6f$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6040e173$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1qom9$e3s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6040f041$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 4 Mar 2021 15:47:14 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
    logging-data="18713";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 210303-8, 03.03.2021), Outbound message
    In-Reply-To: <6040f041$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692177
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04-03-2021 o 15:35, J.F. pisze:

    >>> Niby nie musi - moze przy tym ladowac baterie lub pobierac z nich
    >>> dodatkową moc.
    >
    >> Ale kto może?
    >> Bo silnik nie pobiera żadnej mocy z baterii.
    >> Co najwyżej dwa silniki działają razem, albo każdy z osobna.
    >
    > Tam sa trzy silniki - jeden spalinowy i dwa elektryczne.
    > I te elektryczne moga pobierac energie z baterii, lub oddawac, lub jeden
    > pobiera, a drugi oddaje ...

    No i?
    Dalej nie powoduje to, że spaliniak wykonuje napęd za pośrednictwem
    silnika elektrycznego.

    >> W prawdziwym życiu nie da się jechać po płaskim, bez zwalniania i
    >> przyspieszania, nawet przy 50 km/h.
    >> Zawsze coś wyskoczy.
    >
    > Mnie sie tam jakos udaje.

    A mnie nigdy.

    >>> Pewnie sobie elektryki kupili :-)
    >>> Tobie tez w poprzednich latach nie przeszkadzali :-P
    >
    >> Zawsze mi przeszkadzali.
    >
    > No jak, przeciez elektrykiem nie oplaca sie szybko jechac :-P

    No, czyli 140 nie jechałem.
    Za to do 110 przyspieszał bardzo żwawo, więc tym bardziej wkurzały
    jełopy pierdzielące się 40-tką

    >>> Jest ostry zjazd na poczatku, a potem juz bardziej plasko, z pagorkami.
    >
    >> Zależy dokąd z tego Karpacza jedziesz.
    >
    > Do wrocka oczywiscie.

    Nic w tym oczywistego.
    Ja bym jechał do Poznania.

    >
    >> W każdym razie ja widzę tą różnicę, nawet na niewidocznym okiem spadku.
    >> Np. na S5 na odcinku Poznań-Gniezno.
    >
    > Ale niewidoczny spadek, to mala roznica.

    Nie taka mała - z 10% w jedną stronę w porównaniu do jazdy powrotnej.
    A mówimy o praktycznie zerowym spadku.

    > I do tego wlasnie pije - ze jakbym w jedna strone przejechal 80km na
    > pradzie i 20km na benzynie,
    > a w druga 70km na pradzie i 30 km na benzynie

    Uparł się chłop i widłami mu nawet nie wytłumaczysz.
    Zapamiętaj raz na zawsze: proporcja będzie 80/20 w jedną i 20/80 w drugą
    stronę.


    > - to w druga tez by wyszlo
    > niewielkie spalanie :-)

    Równie dobrze możesz się zastanawiać, co by było, gdyby pod górę
    przejechał 110 na prądzie.
    Bo tak sobie to wymyśliłeś i już.

    > Z Zakopanego mialbym 10+3 kWh, z JG 10+1kWh - to nie jest dwukrotna
    > roznica.

    Widać Twoje wyliczenia są funta kłaków nie warte, gdzieś coś
    popierdzieliłeś.

    > A w druga strone zakladam

    Źle zakładasz.
    I na tym poprzestańmy.

    >> No może przy wyższych prędkościach nie wystarczy, ale do 80-90 tak, z
    >> miejsca jedziesz tylko na prądzie.
    >
    > No ale mielismy zaczac od jazdy na silniku spalinowym 80-90.

    I o tym mówię.
    80 można jechać na spaliniaku, albo minimalnie odpuścić gaz i na elektryku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: