  • 331. Data: 2023-04-28 13:40:11
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > To była inna epoka. Teraz Usenet jest trudno googlalny bo poznikały
    > webowe archiwa.

    Nie chodziło o wyguglane suchary. Odnesienie do wiadomości sprzed
    kilku godzin. Tym bardziej szacun dla metod działania.

    > Akurat na Nowogrodzkiej dobrze umieją korzystać z Internetu, nawet
    > za dobrze.

    Podejrzewam zatem, że zużycie papieru muszą mieć duże.

    --
    Jarek

  • 332. Data: 2023-04-28 14:48:06
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 28 Apr 2023 13:39:23 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Też nie sądzę, by chodziło o żywych czytelników. Od tego jest
    > pl.praca-oferowana (gdzie też są). Czyli nadzieja na lepsze
    > indeksowanie przez roboty. Ja zwróciłem uwagę na to, że dorobili
    > się nowatorskiej metody wysyłki. Ich ogłoszenia zawsze są świeże
    > i nie powtarzają się. Supersedes? Jakoś nigdy nie sprawdzałem.

    Nie chce mi się grzebać po controlach, ale o ile kojarzę, to nie.
    Natomiast mają coś zamieszane w referencjach. Przyznam, że nigdy nie
    starczyło mi determinacji, by sprawdzić, czy jest to bug, czy ficzer.

    > Bardzo wysoko nie trzeba, żeby chybić.

    Nie każdy potrafi zniżyć się do tego poziomu.

    k.

  • 333. Data: 2023-04-28 17:23:14
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Dlaczego?

    Obejmuje cudzysłowy.

  • 334. Data: 2023-04-28 17:50:42
    Od: Andrzej P. Woźniak <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako 1634Racine <m...@...cbqebml>
    w artykule <news:u2ga7v$3tj$1$ladida@news.chmurka.net> pisze:

    > usiluje wydumac z tabeli dlaczego np. w grupie *128* ("bezprzewodowe",
    > jak wyzej) jest taka sytuacja, jak u mnie w czytniku, tzn. nie ma posta
    > rozpoczynajacego temat (jest od razu i tylko post z "Re"):
    > https://imgsh.net/a/IxNgjFh.png
    > (ale to w sumie i oczywiscie drobiazg)

    Nie umiesz podać Message-ID?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 335. Data: 2023-04-28 17:59:51
    Od: Andrzej P. Woźniak <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    w artykule <news:slrnu4ng46.ruti.songo-u@fugazi.debian.org.pl> pisze:

    > Natomiast mają coś zamieszane w referencjach. Przyznam, że nigdy nie
    > starczyło mi determinacji, by sprawdzić, czy jest to bug, czy ficzer.

    Nie coś. Każda wiadomość ma referencje na samą siebie. Przy włączonym
    wątkowaniu połatany OE takich wiadomości nie pokazuje, niepołatany się
    wywraca. Po wyłączeniu wątkowania wszystko widać.

    Kiedyś się z takimi wynalazkami zetknąłem w spamie i chyba nawet o tym
    wspominałem na grupach, ale oni jako jedyni używają tego na stałe.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 336. Data: 2023-04-28 18:05:45
    Od: Andrzej P. Woźniak <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <g...@g...net>
    w artykule <news:u2ga8m$3tt$1$grzegorz@news.chmurka.net> pisze:

    > To była inna epoka. Teraz Usenet jest trudno googlalny bo poznikały
    > webowe archiwa.

    Google killed the Usenet star.
    Zamiast reagować na zgłoszony spam najpierw włączyli profilowane
    wyszukiwanie z ogólnym filtrem webowym i wyniki z www prezentowali w
    pierwszej dziesiątce, a potem w ogóle wywalili Google Groups z rezultatów
    wyszukiwania.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 337. Data: 2023-04-28 18:34:52
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Andrzej P. Woźniak napisał(a):
    > Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <g...@g...net>
    > Google killed the Usenet star.

    Wklepuję se do gógla co chcę i wyskakują pierwsze tematy.
    Zaraz zrobię wykopki.

  • 338. Data: 2023-04-28 18:41:26
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):
    > Wklepuję se do gógla co chcę i wyskakują pierwsze tematy.
    > Zaraz zrobię wykopki.

    https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika

    Nie wiem czy pod tunderbirdem się wyświetli.

  • 339. Data: 2023-04-28 19:34:15
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 28 Apr 2023 17:59:51 +0200, Andrzej P Woźniak pisze:
> [...]
    >
    > Kiedyś się z takimi wynalazkami zetknąłem w spamie i chyba nawet o tym
    > wspominałem na grupach, ale oni jako jedyni używają tego na stałe.

    Jest jakaś teoria, dlaczego akurat tak? Chyba nie po to, żeby dokuczyć
    użytkownikom OE? Obstawiałbym, że soft, którego używają do wysyłki jest
    w tak specyficzny sposób skopany i nikt już tego nie poprawił.

    k.

  • 340. Data: 2023-04-28 20:27:32
    Od: Andrzej P. Woźniak <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako alojzy nieborak <a...@g...com>
    w artykule <news:3853caa6-9959-45b4-b204-f9eebf6f9b6bn@googlegr
    oups.com>
    pisze:

> [...]

    Wklepałeś do Google Groups, jak to widać niżej, czyli oszukujesz.
    Dawniej wyniki z grup były widoczne bezpośrednio w wyszukiwarce
    google.TLD, a Google Groups były łatwe do znalezienia na liście usług
    Google.

    > https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika

    No i co to znaczy? Nie podałeś zapytania.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)