  • 381. Data: 2023-05-04 10:32:59
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > To akurat rozumiem.

    > Musiało gdzieś wycieknąć, żeby ktoś je połączył z twoją internetową
    > tożsamością.

    > Każdy admin może sobie zrobić tak, jak uważa... i potem on może ponosić
    > konsekwencje. Może we Włoszech prawo jest inne. A może to ja mam paranoję.
    >
    > Admin aioe to jedna osoba, w dodatku teraz jest chora (ciężko), więc do
    > czasu wyzdrowienia wyłączyła serwer.

    Jasna sprawa, jego (admina) serwer to oczywiście jego zasady. Nikogo tu
    nie krytykuję, a tylko przedstawiłem stanowisko swoje jako użytkownika
    takich serwerów i ewentualne konsekwencje jakie może ponosić gdy komuś
    podpadnie. Zresztą to chyba każdy widzi  że wielu userów boi się
    otwarcie dyskutować choćby na tematy polityczne i zajmować stanowisko
    niezgodne z aktualnie obowiązującą linią władzy.

  • 382. Data: 2023-05-05 12:48:21
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A jak usunąć jedno z kont?

    -----

  • 383. Data: 2023-05-05 15:31:37
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ąćęłńóśźż w news:u32ms7$6hg$3$bosch@news.chmurka.net
    > A jak zrobić backup swojego WhatsAppa nie na Google Drive?

    https://www.tenorshare.com/whatsapp-tips/how-to-back
    up-whatsapp-without-google-drive.html

    i w ogole:
    wklep w google cos w stylu WhatsApp backup without Google Drive
    duzo linkow, podalem ktorys z brzegu

  • 384. Data: 2023-05-06 02:11:07
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:

    > Jak wprowadzasz polskie cudzysłowy z klawiatury?

    Parę przydatnych skrótów pod Linuksem:

    - alt-v: cudzysłów otwierający
    - alt-b: cudzysłów zamykający
    - alt-k: wielokropek
    - alt-shift-h: wielka kropka do wypunktowywania (bullet?)
    - alt-shift-0: stopień
    - alt-minus: półpauza
    - alt-shift-minus: pauza
    - alt-m: mikro
    - alt-q: pi
    - alt-shift-przecinek: symbol mnożenia
    - alt-shift-kropka: symbol dzielenia

    Jest tego więcej, ale tych używam.

    --
    Chłopak odprowadza dziewczynę do domu. Ona go pyta:
    - Gdzie następnym razem się zobaczymy?

  • 385. Data: 2023-05-06 17:49:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    Thursday, May 4, 2023, 8:16:04 AM, you wrote:

    > Jak wprowadzasz polskie cudzysłowy z klawiatury?

    W Windows są programy do definiowania klawiatury. Pod AltGr+; mam ,,
    a pod AltGr+' mam ". Oprócz tego mam zdefiniowaną całą masę
    przydatnych robali, począwszy od u??(R)(TM)(C)EUR§? itd.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 386. Data: 2023-05-09 16:20:15
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 26.04.2023 o 14:33, alojzy nieborak pisze:
    > Zerknąłem na 2003 r. tej grupy.
    > 2003 15k tematów
    > 2022 6,9k tematów.

    Tematów czy postów?

    --
    SW3

  • 387. Data: 2023-05-09 16:24:06
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.04.2023 o 21:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > Z dawnego UPR, czyli dziś zapewne z Konfederacji.

    Żaden poseł z UPR na pewno nie poparł by wpychania się państwa w kolejną
    dziedzinę. Ale z Konfederacji to nie wiadomo - jeżeli rząd byłby
    przeciwny to bardzo możliwe :(

    --
    SW3

  • 388. Data: 2023-12-05 17:07:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale nie mówimy o talku tylko o serwerach Usenet.

    To nie jest oczywiste :-) Było, że ludzie sobie poszli i dyskutują gdzie
    indziej.

    > Ale tak, talk też wymaga
    > chociażby publicznego IP.

    A grupy dyskusyjne wymagają dodatkowo dysku.

    > Dlaczego nie? Miejsce jest skandalicznie wręcz tanie w porównaniu do tego,
    > ile zajmują grupy tekstowe. To nie terabajty filmów.

    No ale może filmy są potrzebniejsze.

    > Ludzie, którzy zmuszają innych do korzystania z tych środków przekazu
    > zakładając, że każdy z nich korzysta z definicji (bo w ich bańce tak
    > jest).

    No ale co Ty chcesz zaoferować przeciętnemu ludzikowi zamiast FB.
    Przecież nie grupy dyskusyjne bo musiałbyś najpierw jakieś lajki
    wprowadzić. Czy może upieramy się, że lajki nie mają sensu i ludziom
    chodzi tylko o pisanie?