  • Data: 2021-09-18 22:33:04
    Temat: Re: pan od ZX Spectrum nie żyje
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-18 o 21:02, ToMasz pisze:

    > c64 - doskonały dziwięk, po przemyśleniu sinclair w zxsach nie
    > zastosował żadnego
    > c64 + atari sprity - sinclair nie zastosował żadnego
    > C64+atari - porty joysticka, sinclair zrezygnował
    >
    > jakieś plusy? Aaaa tak, sinclair zastosował bardziej kumaty basic niż u
    > konkurencji ale.... z gównianym jednowyrazowym wpisywaniem poleceń.
    > Takie tam spostrzeżenia starego spectrumowca
    On w ogóle był niereformowalny, skrajne skąpstwo jego zaprowadziło go
    kilka razy na manowce i nadal nie wyciągał z tego żadnych wniosków ani
    nauk. Do tego przekonanie o swojej zajebistości podobnie jak Jobs też
    nie pomagało mu w zarządzaniu zespołami.
    Przy czym Jobs nie oszczędzał na podzespołach jak on.
    Ładnie jest to właśnie opisane w tym blogu którego zalinkowałem.

    > Czy możesz dać linka do tekstu z którego pochodzi cytat?
    https://www.dobreprogramy.pl/@macminik/sinclair-czes
    c-i-od-radia-do-komputera,blog,57553
    Bardzo fajny tekst.

    --