  • Data: 2021-10-20 18:42:37
    Temat: Re: pierwsze auto
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-20 o 12:01, trybun pisze:

    > Nie mi, bo nie byłem właścicielem, bo gdybym nim był to nie byłoby
    > sprawy, nie miałem czasu na takie przestoje auta w warsztacue.
    > Korzystałem tylko z niego.
    >
    > Psuło się prawie wszystko - od rozwarstwiającej się szyby przedniej
    > poprzez pękanie sprężyn zawieszenia, łożysk w kołach do wymiany skrzyni
    > biegów i dwukrotnego remontu silnika.

    Ja też użytkowałem ścierkę kombi/benzyna: kiedyś posypała się tarcza
    hamulcowa,
    jakiś przełącznik pod skrzynią biegów się zepsuł, co spowodowało
    brak zapłonu - diagnozowali to potem kilka miesiący Te dwie wpadki
    zapamiętałem
    bo zdarzyły się na niemieckiej autostradzie i była masa przygód z tym
    związanych.
    Skrzynię od początku właściciel chciał wymienić, bo biegi nie wchodziły.
    A poza tym stale coś mu dolegało w sensie zuzycia paliwa, obrotów,
    odgłosów - bo średnio dwa razy w roku był na diagnostyce - ustawianiu czegoś
    a i tak odpalał i pracował jak chciał. I był niesamowicie drobnoawaryjny,
    wymieniano tam przełączniki, na blacie, pokrętło nagrzewnicy,
    kierunkowskazów,
    wycieraczek, siłowniki bagażnika - tyle ja pamiętam dopóki nim jeżdziłem.
    A miała chyba 12 lat.