eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwsze auto › Re: pierwsze auto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
    .nl!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!peer02.a
    ms4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: pierwsze auto
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <18cx0ishlx8qv$.1g36nvgqs0otn$.dlg@40tude.net>
    <sklq7m$1dpd$1@gioia.aioe.org> <skm2ts$8fb$1$horizn@news.chmurka.net>
    <skm663$16fp$1@gioia.aioe.org>
    <616ea0bd$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <skopdq$9bt$1@gioia.aioe.org>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 20 Oct 2021 18:42:37 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.14.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <skopdq$9bt$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <617046fc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1634748156 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 508 80.53.118.49:53327
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2381
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2698274
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-10-20 o 12:01, trybun pisze:
    > W dniu 19.10.2021 o 12:41, J.F. pisze:

    >> a co ci sie psulo ?

    >
    > Nie mi, bo nie byłem właścicielem, bo gdybym nim był to nie byłoby
    > sprawy, nie miałem czasu na takie przestoje auta w warsztacue.
    > Korzystałem tylko z niego.
    >
    > Psuło się prawie wszystko - od rozwarstwiającej się szyby przedniej
    > poprzez pękanie sprężyn zawieszenia, łożysk w kołach do wymiany skrzyni
    > biegów i dwukrotnego remontu silnika.

    Ja też użytkowałem ścierkę kombi/benzyna: kiedyś posypała się tarcza
    hamulcowa,
    jakiś przełącznik pod skrzynią biegów się zepsuł, co spowodowało
    brak zapłonu - diagnozowali to potem kilka miesiący Te dwie wpadki
    zapamiętałem
    bo zdarzyły się na niemieckiej autostradzie i była masa przygód z tym
    związanych.
    Skrzynię od początku właściciel chciał wymienić, bo biegi nie wchodziły.
    A poza tym stale coś mu dolegało w sensie zuzycia paliwa, obrotów,
    odgłosów - bo średnio dwa razy w roku był na diagnostyce - ustawianiu czegoś
    a i tak odpalał i pracował jak chciał. I był niesamowicie drobnoawaryjny,
    wymieniano tam przełączniki, na blacie, pokrętło nagrzewnicy,
    kierunkowskazów,
    wycieraczek, siłowniki bagażnika - tyle ja pamiętam dopóki nim jeżdziłem.
    A miała chyba 12 lat.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: