eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszeństwo na skrzyżowaniuRe: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Date: Thu, 03 Feb 2011 09:42:58 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 39
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <ii8sbn$oeu$1@usenet.news.interia.pl> <ii8t2g$30$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1296722604 57817 89.79.222.130 (3 Feb 2011 08:43:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Feb 2011 08:43:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347621
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-02-03, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    >>> Co, swoją drogą, jest głupotą.
    >>> Kierowca powinien patrzeć na oznakowanie swojej drogi, a nie gapić się czy
    >>> przypadkiem któraś z poprzecznych dróg nie ma znaku "ustąp pierwszeństwa
    >>> przejazdu". Inna sprawa, że wprowadzenie obligatoryjnego znaku D-1 powinno
    >>> mieć miejsce
    >> A po co?
    >
    > Zeby nie miec watpliwosci ze masz pierwszenstwo.

    Skoro nie patrzysz na już stojące znaki to po cholerę chcesz dostawiać
    następne?

    >>> zaraz po innej niezbędnej zmianie: zamianie niemal wszystkich
    >>> skrzyżowań na równorzędne.
    >> Bez sensu na każdej DK, DW i co większych ulicach w miastach.
    >
    > DW i wyzsze powinny byc oczywiscie wyjatkiem - natomiast praktycznie
    > wszystkie skrzyzowania w miastach powinny byc wlasnie rownorzedne.

    Zdecydowanie nie wszystkie, bo po to się buduje szerokie trasy przelotowe
    łączące dzielnice czy wylotówki z centrum, żeby zapewnić sprawny i szybki
    przejazd.

    > Problem
    > nieprzestrzegania ograniczen predkosci sam by sie rozwiazal - a i korki
    > bylyby mniejsze...

    Korki byłyby większe, bo na wszystkich przelotówkach prawy pas by ledwo
    jechał.

    Oczywiście co innego w przypadku skrzyżowań ulic równorzędnych w sensie
    szerokości i obsługiwanego ruchu - tam jak najbardziej mogą być
    skrzyżowania równorzędne.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.02.11 09:46 A2
  • 03.02.11 09:49 A2
  • 03.02.11 15:52 R2r
  • 03.02.11 16:06 R2r
  • 03.02.11 16:11 A2
  • 03.02.11 16:27 A2
  • 03.02.11 18:46 R2r
  • 03.02.11 19:38 R2r
  • 03.02.11 20:01 A2
  • 03.02.11 20:09 A2
  • 03.02.11 21:15 R2r
  • 03.02.11 21:43 Tom N
  • 03.02.11 22:04 R2r
  • 03.02.11 23:25 Tom N
  • 04.02.11 01:19 R2r

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: