  • Data: 2022-07-06 11:54:15
    Temat: Re: pilot radiowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 6 lipca 2022 o 10:31:04 UTC+2 J.F napisał(a):

    > A jak administracja chce 200zl za pilota, a ja bym chcial sie
    > dowiedziec ktory pilot po 12 zl na allegro kupic ? :-P
    >
    > J.
    Na allegro nie wiem. Kupowałem w Chinach. Przypadkowo trafiłem na tanie zestawy. Za
    pilota co pisali że ma kilometr zasięgu zapłaciłem wtedy chyba 18 złotych. Kupienie
    zapasowego pilota ma sens jak masz dojście do centralki albo ten co konserwuje to
    twój dobry znajomy. Różni tacy sprzedają piloty jako uczące się od starego pilota
    oczywiście się uczą ale nie działają. Może zamiast jak kretyn utajniac co chcesz
    zrobić napisz wprost jak to ma działać i dlaczego tak a nie inaczej. Jeśli chodzi
    tylko o tania zamianę uszkodzonego pilota albo dołożenie kolejnego bez angażowania w
    to administracji to rozwiązałem ten problem do dodatkowych 25 pilotów za jakieś 40
    złotych ( bez kosztu tych dodatkowych pilotów oczywiście ).