  • Data: 2022-07-06 20:05:22
    Temat: Re: pilot radiowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Jul 2022 04:24:29 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Rozebrać, cyknąć zdjęcie i zaczekać na odpowiedź.
    > Wielkiej filozofii tam nie ma.
    > Zasilanie, 2/3 przyciski, koder i kluczowany 0/1 generator w.cz po taniości
    > z obwodem LC lub na rezonatorze SAW taki co to trzyma stabilną częstotliwość
    > w czasie. Ew. jaki zintegrowany klocek all in one.
    >

    > Wróżka poszła spać.
    > http://jap.hu/electronic/rf/434MHz_SAW-based_oscilla
    tors_and_transmitters.pdf

    Jak dziala generator z Fig 2, czy strony 6?

    Filtr na dwoch koncowkach umasiony.

    Brakuje mi tu jakiegos sprzezenia z wyjscia na baze ...
    chyba ze to tylko typowy Colpits, z rezonansem w obwodzie
    L1, C1, C2, no i Cb, w ukladzie wspolną bazy.

    A filtr ... jakos magicznie sie wcina w te baze
    i stabilizuje czestotliwosc?

    Symulowac, czy spice wysiada?

    J.