  • 1. Data: 2022-06-24 16:12:43
    Temat: pilot radiowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    jest sobie pilot radiowy do bramy ... jak zobaczyc co on emituje?

    Oscyloskop mam, ale nie na 430, 860 MHz czy moze nawet 2.4GHz.

    Poszukac analizatora widma, sklecic sobie pare odbiornikow,
    czy moze są inne metody?

    Przydaloby sie chyba wiedziec dokladniej ile ta czestotliwosc wynosi
    ... czestosciomierza takiego tez nie mam ...

    J.

  • 2. Data: 2022-06-24 16:21:15
    Temat: Re: pilot radiowy
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 24/06/2022 15:12, J.F wrote:
> [...]
    >
    > Przydaloby sie chyba wiedziec dokladniej ile ta czestotliwosc wynosi
    > ... czestosciomierza takiego tez nie mam ...

    rtl-sdr ....

  • 3. Data: 2022-06-24 16:29:08
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 24/06/2022 15:21, Cezar wrote:

    > rtl-sdr ....

    co prawda ten nie "pociągnie" do 2.4GHz ale raczej mała szansa że pilot
    jest na 2.4GHz

    c.

  • 4. Data: 2022-06-24 16:57:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-06-24 o 16:12, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Przydaloby sie chyba wiedziec dokladniej ile ta czestotliwosc wynosi
    > ... czestosciomierza takiego tez nie mam ...

    Ja myślę, że kilka zwojów + dioda i kondensator||rezystor i powinieneś
    na oscyloskopie zobaczyć nadawany kod.

    Nośna to osobny temat. Jeśli w którymś z pasm odbieranych przez komórkę
    to może jest jakaś aplikacja, która to pokaże.
    P.G.

  • 5. Data: 2022-06-24 16:58:54
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Przydaloby sie chyba wiedziec dokladniej ile ta czestotliwosc wynosi
    > ... czestosciomierza takiego tez nie mam ...

    https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cach
    e:NtAxhJKrwj8J:https://www.wykop.pl/wpis/66092465/sz
    ybko-poszlo-pokaz-spoiler-rtlsdr-sdr-krotkofalar/234
    279747/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    Tutaj jest opisane jak facet rozkminił podobną komunikację za pomocą
    GnuRadio i LimeSDR. Niestety oryginalny wpis został usunięty, ale jest w
    cache'u Google'a.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2022-06-24 17:45:25
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    Jak w okolicy Warszawy to mogę zaprosić do siebie. Mam MDO3014 z
    analizatorem widma do 3GHz.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 7. Data: 2022-06-24 18:13:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 16:57:24 +0200, Piotr Gałka wrote:

    > Ja myślę, że kilka zwojów + dioda i kondensator||rezystor i powinieneś
    > na oscyloskopie zobaczyć nadawany kod.

    A sprobuje.
    tylko 860MHz to 34cm dlugosci fali ... cewka nie powinna byc z 17cm?

    Dioda na 430MHz ... chyba nie mam :-(

    > Nośna to osobny temat. Jeśli w którymś z pasm odbieranych przez komórkę
    > to może jest jakaś aplikacja, która to pokaże.

    Watpie.
    Komorka przeciez ma swoje demodulatory,
    a Android bedzie izolowal apki od surowych danych, nawet jakby cos
    udało sie odebrac .

    J.

  • 8. Data: 2022-06-24 20:18:51
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    W dniu 24.06.2022 o 17:45, Adam Górski pisze:
    > Jak w okolicy Warszawy to mogę zaprosić do siebie. Mam MDO3014 z
    > analizatorem widma do 3GHz.

    Ale Oscylek nie ma chyba analizatora czasu rzeczywistego na pokładzie i
    może pominąć szybkie transmisje.

    Tutaj przykład analizatora widma idealnie dla takiego zastosowania
    (przewinąć tak na minutę).

    https://www.youtube.com/watch?v=0SOCsJEdZmQ

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2022-06-24 20:20:31
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 24.06.2022 o 16:12, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Przydaloby sie chyba wiedziec dokladniej ile ta czestotliwosc wynosi
    > ... czestosciomierza takiego tez nie mam ...

    Chodzi o pomiar częstotliwości fali radiowej? Czy analizę sygnału
    modulującego?
    Częstościomierz liczący moze nie pokazać prawidłowo, jeśli jest
    modumacja amplitudy 100%, wtedy zaniży.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 10. Data: 2022-06-24 20:54:01
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    W dniu 24.06.2022 o 16:12, J.F pisze:
    > jest sobie pilot radiowy do bramy ... jak zobaczyc co on emituje?

    Można więcej, choć na filmie to chyba przesadzili.

    https://www.youtube.com/watch?v=4xAArZdm8p4

    Miłego.
    Irek.N.