eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polippolbox dziala :(Re: polbox dziala :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.ipa
    rtners.pl!news.task.gda.pl!sgh.waw.pl!moderators!chopin
    From: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: polbox dziala :(
    Date: Sun, 9 Jun 2002 08:15:01 +0000 (UTC)
    Organization: Akademia Bydgoska
    Lines: 23
    Approved: B...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <s...@d...e-lider.pl>
    References: <3...@n...polbox.com> <m...@c...czuby.net>
    <3...@n...polbox.com> <ad3pn6$128$1@news.polbox.pl>
    <3...@n...polbox.com> <h...@g...hell.pl>
    <3...@n...polbox.com>
    <s...@s...plukwa.net>
    <1...@n...tpi.pl> <3...@i...waw.pl>
    <3...@n...polbox.com>
    <s...@d...e-lider.pl>
    <3...@n...polbox.com>
    <s...@s...plukwa.net>
    <3...@n...polbox.com>
    Reply-To: m...@b...org.pl
    NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Original-NNTP-Posting-Host: e-lider.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1023562235 19355 195.117.138.84 (8 Jun 2002 18:50:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jun 2002 18:50:35 +0000 (UTC)
    Content-Length: 955
    X-Moderator: Piotr Kucharski <chopin#sgh.waw.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v1.034faq, last rev. 1997.01.06/lg19990813+ts+pk
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:52138
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <3...@n...polbox.com>, Bartosz Kaczynski wrote:

    > Najlepiej to olac klienta i nie dbac o jego _dostateczne_
    > poinformowanie...a juz najlepiej to nauczyc obslugiwac grupy dyskusyjne
    > i niech czyta polipyrynke:))
    > i komunikaty...idealu szukasz...
    > Niech klient idzie do konkurencji - dobry pijarowiec Ci powie:))
    > _pozdrowka
    > __bartek

    Czy mi się wydaje czy "definitywnie" kończyłeś już wątek ?
    Nadal swoje, nadal nie dociera.
    Wg twojego podejścia to każdy z użytkowników powinien zostawić nr telefonu
    (a najlepiej komórki) administratorowi, a on przy byle jakiej awarii
    siedziałby przez jakieś pół roku i dzwoniąc do wszystkich przepraszał za
    zaistniałą sytuację.
    Czy nadal nie rozumiesz, że jak coś nie działa to w _twoim_ interesie jest
    dojść co się stało, a nie w ich aby przepraszać na 3 tysiące sposobów
    wszystkich. Bynajmniej to z twoich miesięcznych wypocin wynika.
    EOT.

    --
    Marcin Głowacki, sys-adm, MG4854-RIPE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: