  • Data: 2020-11-24 22:57:39
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 23 Nov 2020 22:06:42 +0100, Irek.N.

    > Dla mnie najlepszą prędkością przelotową na dobrej autostradzie jest
    > okolica 180km/h. Czuję że jeszcze panuję nad tym co się dzieje, w razie
    > kłopotów z przodu jest czas na reakcję, ale wystarczy trochę ruchu i
    > zwyczajnie zaczyna być to męczące, a z przyjemnej skupionej jazdy robi
    > się wkurw.

    Ja nie jestem w stanie jechać z taką prędkością. Już przy 140 jest taki
    hałas że jest to dla mnie przeraźliwie męczące, przy 180 dochodzi jeszcze
    konieczność większego skupienia się na tym co się dzieje, a to kolejny
    męczący element. Ja po autostradzie jeżdżę 110-120, tylko przy wyprzedzaniu
    doejżdżam chwilowo do 160.

    --
    Pozdor
    Myjk