  • Data: 2017-03-07 14:13:38
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Rzad oglasza konkurs
    > https://www.wprost.pl/gospodarka/10045419/Ruszyl-kon
    kurs-na-polski-samochod-elektryczny-W-planach-fabryk
    a-produkujaca-100-tys-aut-rocznie.html

    Mnie w tym konkursie (czytałem o nim w innym miejscu) najbardziej
    rozczuliła informacja, że za zrobienie prototypu w kilka miesięcy,
    jak rozumiem działającego, przewidziana jest nagroda 100 tysięcy zł.

    No, może za taka kasę da się zrobić prototyp czajnika elektrycznego.
    Po zapłaceniu za formy wtryskowe może coś dla twórców zostenie na
    piwo. Czy to dziennikarze coś pokręcil, czy faktycznie ktoś uznał,
    że puszczenie takiej informacji w obieg będzie przez ciemnego luda
    uznane za sygnał wielkiej troski rządu o innowacje? Kwotę wyższą,
    niewyobrażalną dla ludu pracującego, ktoś by mógł odczytać jako
    zbędne trwonienie naszych pieniędzy na nierobów inżynierów.

    > No ale kto nie probuje, ten na pewno nie wygra.

    Już lecę na szrota kupować blachy, zrobim ze szwagrem prototypa,
    sto tysięcy piechotą nie chodzi.

    --
    Jarek