  • Data: 2020-09-24 21:00:52
    Temat: Re: prad ladowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/09/2020 20:31, J.F. wrote:
    > Przy tych ~5V trudno, aby nie bylo na granicy - tam 0.2V gra istotna
    > role, a setne V moga sie okazac znaczace.
    > Ale co - ladowarki mi sie zdegenerowaly, czy kabelki ?

    Jesli pracujesz na granicy napięcia - efekty mogą być kłopotliwe w
    pozwiązaniu z czymolwiek.

    > A ladowarki potrafia podniesc napiecie w miare obciazenia ..

    A prawidłowo w gnieździe telefonu powinien być jeden pin do informacji
    zwrotnej o napięciu, dla ładowarki, aby kompensowała właśnie spadek na
    kablu. Ale nie wpadli na to :/

    > One wcale nie takie absudalne, ale owszem - sa kabelki w miare dobre i
    > badziewne, nigdy nie wiadomo co kupujesz.

    Raczej jest absurdalne, przeciętny kabel ugreeen czy baseus nie będzie
    miał więcej spadku @ 1A niż jakieś 0.2/0.3V. Podróbka Samsunga potrafi
    stracić 1V.