  • Data: 2020-09-29 00:56:39
    Temat: Re: prad ladowania
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli przewód trochę umęczy się -- stawia większy
    > opór, bo w plecionce ma mniej czynnych żyłek...

    Pierdolicie Hipolicie :]

    Przy prądzie 2A i przekroju "plecionki" następuje grzanie i utlenianie
    się wierzchniej części (przy tym przekroju), co powoduje wzrost
    oporności kabelka w czasie, łącznie ze stykami gniazd i wtyczek.
    Dochodzi jeszcze wytarcie i odkształcenie sprężystości styku.

    Większość świata nie ogarnia że PRĄD płynie wierzchnią przewodu a nie
    środkiem i ważna jest średnica przewodu jak i grubość poszczególnych
    włókien co ma wpływ na długość "żywotności" samego kabelka. Inną sprawą
    jest utlenianie lub zabrudzenie styków po jednej i drugiej części
    wtyczek/gniazdek. Jeszcze inną sprawą jest DŁUGOŚĆ/POWIERZCHNIA styku,
    gdzie obserwuje się zapaproszenie gniazd w telefonie, które łykają
    paprochy z kieszeni (włókna ubrania) i wtyczka, która kiedyś osiągała
    100% gniazda, osiąga 80%...70%... itd aż do momentu że się nie
    zagnieżdża i wypada.
    Jprdl. Takie podstawowe informacje, że rence opadajo a oni niewiedzo :/

    Wszystkie te czynniki, łącznie z "detekcją" systemu ładowania obecnego w
    telefonach mają wpływ na wynikowy prąd ładowania ( i pomijam ładowarki,
    które też są kompatydebilne z dana marką i nie są megauniwersalne) i nie
    są w 100% powtarzalne!

    Przecież ta wiedza jest dostępna od lat i bladego pojęcia nie mam,
    dlaczego nie jest sumowana w mózgach userów i czytam ciągle jakieś
    następne bzdury.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>