  • Data: 2020-10-01 00:15:54
    Temat: Re: prad ladowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-09-29 o 11:14, J.F. pisze:
    [...]

    >Brawo Szerloku! Wtyczka też się potrafi "zapchać" :)

    Dobrze strzelasz .. ale ta "zla wtyczka" z innym telefonem puszcza
    duzy prad.

    >Nie.

    Chyba jednak tak. A przynajmniej w duzej czesci.

    >Nocusz. Powinieneś wiedzieć, ze bateria jak i system ładowania w
    >telefonie to swoisty tandem, który jeśli jest nowy to działa dość
    >sprawnie. Nie raz zaobserwowałem znaczy pobór prądu podczas
    >ładowania, kiedy bateria miała ok 30% im bardziej naładowana tym
    >bardziej prąd spadał. Dodatkowo sama bateria też ma swoje fochy,
    >szczególnie już dłuzej używana i nie zachowuje "liniowości" podczas
    >ładowania.

    Tylko czemu na innym kabelku fochy znikaja ?

    >Oczywiście temperatura też odgrywa duże znaczenie w procesie
    >ładowania i różnie to bywa. Czasem zimna bateria potrafi ledwie
    >ciągnąć ampery a jak się już ugrzeje to jej lepiej idzie (kiepska).
    >Dobra bateria odwrotnie, po ugrzaniu ciągnie mniej.

    Tu sie prad od razu ustala, temperatura nie zdazy sie zmienic.

    >Sądząc że w każdym tekście, gdzie używasz pytajnika, poświęcasz
    >jakąś siłę i czas na wciśnięcie spacji, powinieneś na jakiś czas
    >zrezygnować z tej fizycznej sprawności i zrobić sobie skarbonkę czasu
    >i siły.

    Spacja mi sie wciska automatycznie. Co ciekawe - przed kropka czy
    przecinkiem - nie.

    >Wyliczyłem, że jeśli dziennie stawiasz średnio 10 pytajników i
    >używasz spacji to 10 krotne wciśnięcie spacji daje Ci dziennie stratę
    >ok 5 sekund, nie uwzględniając siły nacisku spacji.

    Przezyje :-P

    >BTW, posiadam w samochodzie ładowarkę z amperomierzem i obserwuję
    >sobie codziennie jak to działa a w domu mam taki gadget dołączony do
    >ładowarki:
    >https://allegro.pl/oferta/miernik-tester-usb-4-30-w
    oltomierz-amperomierz-5a-9622317716
    >i zwyczajnie wiem co się dzieje :)

    Tez mam, tez widze co sie dzieje, ale nie wiem dlaczego :-(

    P.S. co on za omy wyswietla ?

    J.