  • Data: 2020-10-01 00:43:15
    Temat: Re: prad ladowania
    Od: "Na przykład: Jan Kowalski" <Na przykład: osoba@microsoft.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:rkvkt2$6nh$1@dont-email.me...

    > Moja nie zmienia ;) Ale masz racje, mam taką od telefonu która napięcie
    > podnosi z prądem.
    >
    > Po prostu użyj dobrej, czyli kiepskiej ale z dużym prądem :D

    > Nie mam, ale mam gniazdko usb z kablami do zasilacza. Różne rzeczy się
    > przydają, w dodatku kupione gotowe w chinach, najwidoczniej nie jestem
    > jedyny nienormalny.

    > Przy 1A. Takie spadki mają relatywnie krótkie kable do dziadowskich
    > powerbanków, charakterystyczny biały kolor. Zimą nie tylko naładują, ale
    > i mieszkanie dogrzeją.

    Podłączyłem kiedyś do USB odbiornik niecałe 0,4 A a tu kiepsko. Kabel
    od innego ale wypasionego urządzenia (wtyczki solidne, ekrany)
    tak ze 2m, akurat tyle było potrzebne - na odbiorniku poniżej 4,4V.
    Jakieś włoski, gorsze AWG28 (maks. ćwierć oma na metr) chyba wsadzili.
    Czasu na szukanie lepszych nie mieliśmy.
    Zostało po kilka cm z wtyczkami, środek zastąpiony własnymi przewodami.
    Jak się koledzy z p.m.e lutownicy i późniejszego braku estetyki nie
    boją a kabel za grosze...
    Oczywiście wtyczki jakiś sensowny kontakt zapewnić muszą.

    Arek