eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press]toyota po raz kolejny › Re: [press]toyota po raz kolejny
  • Data: 2010-03-11 21:05:56
    Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Thu, 11 Mar 2010 20:20:50 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >> I ma 8 razy wydajniejsze hamulce.
    >> Bez problemu się zatrzyma samochód bez wspomagania - jak masz trochę
    >> siły to nawet na zablokowanych kołach.
    >> Jak nie masz siły to i tak hamowanie będzie całkiem skuteczne - bardzo
    >> łatwo możesz to sprawdzić w swoim aucie.
    >
    > Ale juz drobna kobieta moze miec problem, a i spory chlop na sliskiej
    > drodze - nie hamuje sie tak precyzyjnie jak niedzialajace wspomaganie
    > przeszkadza.

    Nikt nie mówi że będzie w 100% skutecznie, łatwo i wygodnie.
    Wystarczy żeby było jakieś tam hamowanie i samochód się zatrzyma.

    Słabo działający hamulec każdy instynktownie dociśnie, nawet jak ma mało
    siły to i tak się zatrzyma.

    >>> A w innych tzw. ręczny to postojowy - blokuje koła i nie ma możliwości
    >>> stopniowania siły.
    >> Sądzę że nie ma takich samochodów.
    >> Możliwość regulacji siły hamowania hamulca awaryjnego jest wymogiem prawnym.
    >
    > A jak to robia w ciezarowkach ?

    Odwrotnie.
    Tam hamulce zaciskają się samoczynnie, natomiast pneumatyczne
    wspomaganie pozwala na zwolnienie hamulca.

    Hamulec awaryjny/postojowy to tam po prostu zawór wypuszczający
    ciśnienie. Hamulce same z siebie zablokują koła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: