eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polippro-futuro a crowleyRe: pro-futuro a crowley
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!uw.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!news
    feed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Sergio" <n...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: pro-futuro a crowley
    Date: Sun, 1 Dec 2002 18:39:03 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <asdej8$ng6$1@news.tpi.pl>
    References: <as7bqu$2lj$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1038767943 16250 10.201.6.118 (1 Dec 2002 18:39:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Dec 2002 18:39:03 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Sun, 1 Dec 2002 17:50:13 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: aae159.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news.tpi.pl 1038761384 24070 217.97.84.159 (1 Dec 2002 16:49:44
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Dec 2002 16:49:44 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55333
    [ ukryj nagłówki ]


    "Michał 'CeFeK' Nazarewicz" <c...@n...pl> wrote in message
    news:as7bqu$2lj$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:

    MZ dobry, korzystamy z niego od lata ubiegłego roku.

    > 1. Jakość łączności z zagranicą

    W taryfie premium - dobra.

    > 2. Jakość i stabilność połączenia

    Jeśli chodzi o radiolinię to praktycznie bezawaryjna.

    > 4. Jakość serwisu i obśługi klienta

    Czas reakcji zależnie od typu awarii od kilku minut do 2-3 godzin.
    W razie np. awarii prądu nieraz po 10-15 minutach był telefon
    z NOC czy wszystko z linią w porządku, ponieważ są braki odczytu itp.

    > No i oczywiście interesują nas też inne uwagi, które mogłyby się ewentualnie
    > nasunąć.

    Podczas testów (jesteśmy na granicy zasięgu) panowały fatalne warunki
    pogodowe (śnieżyca jak się patrzy). Nikt nie chciał przekładać testów,
    nie unikają takich warunków. Czas instalacji 2-3 dni.

    Mogę polecić.

    Pozdr

    Sergio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: