    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: projekt zmiany PNK
    Date: Tue, 6 Jan 2009 12:38:25 +0100

    > E tam, nie sądzę, by te zmiany tworzył ktokolwiek z "ekipy". Od tego są
    > urzędnicy, a zmiana z polityką wiele wspólnego nie ma.

    W UKE to można spotkać jeszcze towarzyszy z PIRu mianowanych na
    "odpowiedzialny odcinek" w latach 80.
    Po takim urzędniku to można się spodziewać wszystkiego tylko nie lojalnosci
    wobec Prezesa.

    "Projekt" wygląda jakby był napisany (i to na kolanie) na ul. Twardej i
    przesłany faksem na Kasprzaka (via MI) "do realizacji".
    Jak można próbować zamienić w miarę spójny projekt w takie rozlazłe "nic"
    gdzie operator będzie mógł robić co mu akurat pasuje (połączy ? nie połączy
    ?).
    W obowiazujacym projekcie dziwi mnie to, że najpierw otwiera możliwość
    połączeń bez zara A KILKA MIESIĘCY PÓXNIEJ wprowadza likwidację zera z
    prezentacji numeru.
    Czy to nie mogłoby się odbyć tego samego dnia ?
    Skoro JUŻ MOŻNA BĘDZIE dzwonić bez zera to niech prezentacja już bęzie bez
    zera.
    Po co mnożyć terminy ?
    Nie lubię komplkacji "akademickich" na siłę.
    Kiedyś potrafiono w jedną noc przekrosować Strowgera gdy mu zmieniano JEGO
    WŁASNĄ numerację.
    Teraz "nida sie" zrobic niczego w ZAPLANOWANYM OD lutego 2008 terminie
    (AUS).
    Wprowadzenie 987 w niczym nie przeszkadza.
    Żeby tak to nasze "kochane państwo" tak przekąłdało terminy gdy to obywatela
    przepis ciśnie.
    Niby były takie przypadki ale później okazywało się, że np ktoś się
    pośpieszył bo "uwierzył" w starą ustawę i wydał niepotrzebnie zbyt szybko
    kasę na dodstoswanie się do jej zapisów.
    Ja nigdy nie wierzę Państwu Polskiemu (nad czym jako patriota ubolewam) bo
    nie raz wystawiło mnie do wiatru (jak moich ojców, dziadów itp - ukrywajacy
    się w lasach AKowcy też mieli się ujawnić bez konsekwencji - teraz leżą pod
    murem cmentarza na Służewcu z dziurami w czaszkach).
    Ale i Państwo Polskie nie wierzy mi (ale tu już ja nie dałem powodu do
    takiego uprzedzenia) bo Państwo Polskie defaultowo nie wierzy własnym
    obywatelom wietrząc wszedzie oszusta, złodzieja i kombinatora.
    Akurat we mnie go nie znajdzie ale wolę już mieć do czynienia z kombinatorem
    osobowym a nie instytucjonalnym.
    TP nie ma czasu na ROBIENIE CZEGOŚ w kierunku realizacji Rozporzadzenia.
    Ma pewnie ważniejsze rzeczy na głowie jak np "ugryźć" Prezesa UKE.
    Ileż TP ma teraz typów central ? pięć ?
    Alcatej S12J
    Alcatel OCB
    EWSD
    5ESS
    DGT
    I naprawdę nie można było opracować mechanizmów "globalnego"
    przeprogramowania tych pięciu typów central przez prawie rok ?
    vari