  • Data: 2009-01-06 18:43:37
    Temat: Re: projekt zmiany PNK
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 19:22, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Dlatego powinien byc JEDEN numer alarmowy. 911, tfu, 112 i wystarczy.

    > Powie mi ktos w koncu, po co sie to zero kasuje?
    >
    >   MJ

    Otóż to-numery alarmowe "ustawowe" powinno się wygaszać , a nie
    mnożyć. A w kwestii ich ewentualnych zmian- nie są to numery pod które
    dzwoni się stale- to, że mamy je w głowie -tylko niektóre zresztą to
    kwestia stałej kampanii informacyjnej. Jej brak powoduje ich
    zamieranie w świadomości abonentów. Więc odpowiednio długi okres
    karencji/zapowiedzi pod starym numerem -np.1,5 roku i normalna (wcale
    nie nasilona) kampania informacyjna już nowego numeru załatwiają
    sprawę.
    Wydłużanie KNA o jedna cyfrę to dla mnie ostateczność i pójście na
    łatwiznę w celu zniwelowania dotychczasowych zaniedbań. Więc i te 10
    mln NN wspomniane wyżej warte są odratowania.

    Zero kasujemy
    1. by dokończyć zaczęte zamykanie PNK
    2. usunąć zbędny prefiks ze schematu wybierania
    3. ujednolicić schemat wybierania w sieciach stałych i komórkowych
    4. odciążyć rejestry central