eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingprosty kod sieciowy do gierki › Re: prosty kod sieciowy do gierki
  • Data: 2012-02-19 11:46:58
    Temat: Re: prosty kod sieciowy do gierki
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ostatnio zaczalem rozpatrywac sie jak wygladalby
    > kod sieciowy (tj kod obslugi komunikacji sieciowej)
    > w gierce przez net [tak wogole to mam wrazenie ze
    > moja glowa zaczela jakos gorzej dzialac]
    >
    > czesciowo sie rozpatrzylem ale pozostaje to
    > dla mnie jeszcze mgliste
    >
    > chcialbym rozpatrzec taki przyklad: zdalny komp
    > 'odgrywa' aplikacje na ktora sklada sie poruszanie
    > piecioma spritami po ekranie 2d, co ramke wysyla
    > informacje o aktualnych pozycjach tych spriteow,
    > czyli wysyla 10 intow co ramke
    >
    > odbuorcza aplikacja odbiera te wspolrzeedne i
    > ustawia pozycje spritow
    >
    > jak by to wygladalo mw po stronie odbiorcy
    > (inicjalizacje socketa mozna pominac ale chodzi
    > mi o kod odbierania tych 5 par intow co ramke
    >
    >

    czy mozna to zrobic otwierajac sockety w trybie udp
    i wysylajac 30 razy na sekunde 40-bajtowe (5 par intow)
    pakiety? czy lepiej jakos inaczej?




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: