    From: Patryk Włos <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Date: Fri, 19 Dec 2008 06:15:13 +0100

    > To sie; nazywa wed?ug jednego z kabaretów "?yt martentingowy"
    > A co do gwarancji, hmmm masz 10 Mbit (down) a po drugiej stronie Neo z
    > 256 kbit w s'wiat (up). Jaki osia;gniesz transfer od Neowca? Albo
    > serwerek czegokolwiek na s?abym ?a;czu gdzie ssie 100 naraz. Co
    > osia;gniesz?
    > Trudno gwarantowac' cos' co jest poza siecia; obs?ugiwana; przez Twojego
    > operatora.

    Nie nie. To nie tak.

    Po prostu te skurwysyny i złodzieje (ISP) najpierw kupują 1
    "operatorski" megabit, gwarantowany, a później ten sam megabit sprzedają
    go po 50 razy różnym klientom, licząc na to, że żaden z nich nie będzie
    go wykorzystywał przez cały czas.

    Ale już jak ktoś korzysta z kupionego przez siebie megabitu 24/7 i
    zapycha go w 100%, to pozostałe 49 nabywców z tym samym megabitem nic
    nie zrobi.

    Przy okazji sugeruję metodę walki z takim postępowaniem złodziei:
    właśnie zapychać posiadane łącze 24/7. To zmusi ich do zakupu większej
    ilości realnych megabitów u ich dostawców, a tym samym do większego
    prawdopodobieństwa, że większej ilości klientów liczba megabitów z umowy
    będzie miała przełożenie na realia.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com