  • Data: 2024-02-16 01:07:03
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-01 21:09, PiteR wrote:
    > na czym polega psychoza osobowych diesli?
    >
    > atrakcje:
    >
    > - filry czastek stałych
    > - turbo
    > - możliwość rozbiegnięcia
    > - świece żarowe + zima
    > - wtryskiwacze
    > - długo się nagrzewa (a nowoczesny czasem nigdy)
    >

    > Trzeba być zdrowo jebniętym żeby kupić diesla
    > a pomimo to nie jest stosunek benzyna 98% diesel 2%
    >
    > Jedyny sensowny argument, że łatwiej kraść ropę.

    Kupilem kiedys dizla, za 18kpln z przebiegiem 198kkm.
    Zrobilem nim kolejne 200kkm i sprzedalem bo przestalem jezdzic.

    Spalanie mial 5,5 srednio z calych 200kkm.

    Wymienilem w nim w tym czasie tylko sprzeglo i dwumase, rozjusznik i
    lulke gumowa od ogrzewania i raz swiece zarowe (wszystkie bo zadna nie
    dzialala). W sumie wydalem na to jakies 4500pln.
    Plus pierdoly, oleje i takie tam.

    Sprzedalem za 9kpln.

    W tym czasie jakbym jezdizl benzyna to bym spalil przynajmniej 3l/100
    dodatkowo i liczac ze benzyne mial bym tak tania jak rope (liczmy
    okolice 3.7pln/L) to bym dolozyl do tego biznesu 22kpln.

    Turbo w dizlu to sie nie psuje. Nie ma tak cieplo jak w benzynie i u
    mnie po 400kkm bylo nadal dobre.

    Jak aku dobry to nawet jedna swieca starcza coby odpalic go przy -17.

    Mam gdzies nagrane jak odpalam te foke przy -27. Dostala "dwie
    sprezynki" i odpalila za pierwszym razem.

    Co do nagrzewania to troche racja. Ale moje aktualne benzyny nie sa
    wiele w tym temacie lepsze.

    Tak ze ja se chwale choc pewnie juz nie bede mial okazji kupic.

    --
    Lukasz