  • Data: 2024-02-15 17:19:42
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-02-2024 o 15:56, J.F pisze:

    > No ale my nie mówimy, ze to taka zaleta diesla,

    No właśnie.
    A powinniście (codziennie) o niej i o jej podobnych, mówić, przecież nie
    może być tak, że jakiś rodzaj napędu posiada wady o których hejterzy
    codziennie nie trują....

    Tak jak trujecie co chwilę o wielkich (waszym zdaniem) problemach w bev.
    Które de facto bolą głównie tych, którzy w życiu elektrykiem nie jechali.

    W każdym razie, 99,99% kupujących bev, miało wcześniej diesla, więc wie
    co lepsze i dlaczego kupują.

    Z kupującymi diesle jest dokładnie odwrotnie.