    From: Jan Cytawa <c...@h...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.rec.rowery
    Subject: Re: pyt.: zasilanie GPS-a z dynama rowerowego
    Date: Tue, 08 Sep 2009 10:30:51 +0200

    J.F. napisał:

> [...]

    Ja sprawdzilem w praktyce.

    uzylem:
    1. Pradnica w piascie Shimano Nexus.
    2. Kabel usb do GPS z wlutowanym opornikiem zabezpieczajacym 8om.
    3. Ladowarka impulsowa na ukladzie MC34063 ustawiona na napiecie 6.6V. Z
    pradnicy prad do ladowarki plynal przez zwykly mostek prostowniczy z
    dolozonym kondensatorem 1000u. Taka ladowrka wytrzymuje i pracuje w
    zakresie napiec pierwotnych 10-35 V.

    Uzywalem tego zestawu przez 2 tygodnie.
    W czasie wolnej jazdy ladowarka z takimi parametrami nie doladowuje.

    Jan Cytawa