    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: radioaktywny obiektyw
    Date: Mon, 28 Nov 2022 23:57:52 GMT

    On 2022-11-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=_epmkWtIDC0
    >
    > Kamerom cyfrowym moze nie szkodzi, ale ciekaw jestem,
    > jak to sobie radzilo ze srebrowymi filmami.

    Myślę, że bez znaczenia. Mało kto standardowo robił na ISO > 400. Juz
    prędzej jak ktoś trzymał taki obiektyw razem z filmami, to pewnie po
    paru tygodniach coś już było widać.

    > Licznik jakos zdrowo zasuwa ..

    Kurna, licznik za parę USD klocków, ciekaw czy mój gówniany by coś
    złapał. Muszę sprawdzić optyczny dobytek. Ale posuwa faktycznie nieżle,
    tysiace cps to już cos jest. Takie banany to jakieś dziesiątki i to po
    obróbce :)

    > Ciekawe, czy pamieci Flash nie rozprogramuje ...

    Albo zabitroci dysk mechaniczny.

    --
    Marcin