  • Data: 2011-03-12 17:31:44
    Temat: Re: ?rednia predko?ae internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Jagiełło" <L...@p...in.heaven>

    > Przesadzasz, oczywiście zdarzają się usterki, zdarzają się wypadki itd.
    > Ale jak dobrze pamiętam to chyba o któryś odcinek autostrady na południu
    > to już się sądzą, czy można nazywać coś autostradą i pobierać za to
    > opłaty jak jest rozkopana co kilkaset metrów. Zdrowy rozsądek i nie
    > przesadzanie żadnej ze stron.

    Otóż ... był czas że skutecznie zakwestionowano jakość tej drogi, obciążając
    firmę karą finansowaną z opłat klientów zwrotnych w formie reklamacji o
    którą trzeba wystąpić by obciążały tylko innych użytkowników. A główny
    problem polega na tym, że droga funkcjonuje na podstawie TAJNEJ umowy
    ograniczającej KONKURENCJĘ. Prawnik, który się postawił i początkowy wygrał
    w sądzie nieopłacenie drogi, ostatnio za ograniczenie wolności otrzymał
    tylko przeprosiny listowne. Niech mi ktoś powie, że to nie jest kpina...