  • 11. Data: 2009-08-19 21:31:28
    Temat: Re: rejestracja upadku w komputerze
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kor pisze:

    > Wydział Medycyny Weterynaryjnej?

    Widocznie Malo Widziales :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-08-19 21:42:21
    Od: Kor <...@...kk>

    de Fresz pisze:

    > Dokładnie. Taki czujnik musiałby mierzyć nie tylko "czy", ale i "jak
    > mocno jebło".

    Rzeczywiście to nie powie czy było to na parkingu, szlif czy dzwon. Ale
    za to dużo powie jeśli nie będzie żadnego wpisu :-P
    Dobre na sprawdzanie prawdomówności sprzedających, którzy o czujniku nie
    wiedzą. A jak widać nie jest to wiedza powszechna.

  • 13. Data: 2009-08-19 22:04:32
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    "Eskimos" <e...@t...pl> wrote in message

    > FJR też, ale mozna to skasować.

    Nazywa sie toto Bank Angle Sensor. FJS600 tez ma.

    --
    Michal
    FJS600 co nie chce przekroczyc 1800 rpm.

  • 14. Data: 2009-08-19 22:15:32
    Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > przypomnieć w czym to było. Taki akcelerometr to tak naprawdę groszowa
    > sprawa, ile to może kosztować w produkcji seryjnej, ze 3 dolary?

    Nie akcelerometr a miernik przechylenia.

    Moj tramp ma nawet przekaznik opisany lotniczo "bank angle":)

    I faktycznie dziala. Sekunde po paciaku w piachu motong zgasl.

    Moze zapisywac fakt zadzialania w ECU.

    B.
    XL700VA

  • 15. Data: 2009-08-19 22:15:53
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Alti pisze:
    > Użytkownik "Kor" <...@...kk> napisał w wiadomości
    >
    > Absolutna bzdura. Takie moto musiałoby być wyposażone w akcelerometr
    > połączony z kompaem. ZTCW nic seryjnego tego nie ma.
    >
    > Wojtek

    A jednak ma. Tylko trzeba wiedziec jak wejsc w tryb diagnostyczny i czym ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 16. Data: 2009-08-19 23:04:43
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "michal"

    > Nazywa sie toto Bank Angle Sensor. FJS600 tez ma.

    jakies strasznie pamietliwe te jamahi, suzuki ponoc nie umie zapamietac kodu
    bledu

    --
    ania

  • 17. Data: 2009-08-20 05:37:38
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > Coś mi się obija po łbie, że któreś z nowszych sprzętów mają taki
    > czujnik, celem odcięcia zapłonu. Tylko za cholerę nie mogę sobie
    > przypomnieć w czym to było.

    Phi - tez mi nowosc - Paneuropeany to mialy... :)
    W kazdym badz razie moj z 94 r mial :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 18. Data: 2009-08-20 07:29:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Coś mi się obija po łbie, że któreś z nowszych sprzętów mają taki
    > czujnik, celem odcięcia zapłonu.

    Tyle że to zwykły czujnik położenia albo przeciążeniowy, bez pomiaru
    wartości, większość motocykli taki ma, w Hondach zazwyczaj jest w
    okolicy przedniego reflektora, pod zegarami.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2009-08-20 08:16:05
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kor" <...@...kk> napisał w wiadomości > Witajcie
    > Słyszałem że przy kupnie sprzęta wizyta w stacji diagnostycznej może
    > wykryć przeciążenia/przechylenia towarzyszące upadkom. W przykładzie była
    > mowa o dwuletnich yamahach. Prawda to?
    ***
    Jest czujniczek który wyłącza zapłon po przekroczeniu jakiegoś
    określonego kąta od pionu, do odczytania w trybie diagnostycznym
    np FZ6 S2. Tak jak ktoś pisał mozna to latwo skasować. Prędkość
    przy jakiej odbył się upadek nia ma znaczenia. Poprostu jest jedna
    z dwóch opcji leżał lub nie :) W starszych motocyklach też są takie
    czujniczki które rozłączają zapłon ale nie zapisują zdarzenia.

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 S2 Fazer '07

  • 20. Data: 2009-08-20 09:11:00
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Nazywa sie toto  Bank Angle Sensor. FJS600 tez ma.

    Yes the BAS is a safety for keeping the bike from running while it is
    down, but most racers bypass it as well considering we lean the bikes
    over so far that we have had BASs cut our fuel in the middle of an
    apex.....