    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 30 Aug 2021 06:37:53 -0700 (PDT)
    <2...@m...lan> <sgi2r6$5j2$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgi6tc$sjp$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgibtl$t8e$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgifgq$lb7$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgijh6$g85$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <sgil08$p88$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <sgilso$vq4$1@dont-email.me>
    Subject: Re: rzadki bład w programie w C++
    From: Maciek Godek <g...@g...com>

    poniedziałek, 30 sierpnia 2021 o 15:19:21 UTC+2 heby napisał(a):
    > Nie rozumiesz, bo chcesz się przypierdolić o słówka. Czego się
    > spodziewasz, rzeczowej odpowiedzi czy kpiny?

    Nie rozumiem, bo to, co piszesz, jest dla mnie niezrozumiałe.
    Podałeś przykład jakiegoś studenta, który czyta sobie gości, którzy spierają się na
    usenecie o jakieś pierdoły.
    I jak rozumiem, to ma być jakaś ilustracja czegoś.

    Ja się natomiast pytam: czego to ma być ilustracja?

    Czy ten student ma być zażenowany?
    Czy może to ma odcisnąć na nim takie piętno, że będzie się bał zainstalować Visual
    Studio?

    Naprawdę nie rozumiem czemu to miało służyć.

    > Hisotria jest dwojaka:
    > 1) jedni mają niedyspozycje żoładkowe i używają "notatnika do
    > programowania" oraz dekodera neuronowego diffów i VCSa na ZIPach

    No tak. Ogólnie różni ludzie mają różnie. Sądzę, że dla nikogo, kto żyje dłużej niż 5
    lat, nie jest to wielkie zaskoczenie.

    > 2) inni szukają co obecnie jest wygodnym narzedziem i mają ogromne,
    > serwerowe dyski >250MiB w raidzie na MFM.
    >
    > Obie kończą się tak samo, wykonaną pracą, szczęśliwoscią ogólną,
    > poklepywaniem po plecach, premią i talonem na RTXa.
    >
    > Masz rację, nie ma śladu różnicy. Na końcu oboje są turing complete.

    Nie. To nie jest istotne czego używasz. Istotne jest to, jakie dajesz efekty.
    "Po owocach ich poznacie"

    Na stronie Mateusza można się dowiedzieć o jakichś 40 napisanych przez niego
    programach, gierkach, programikach.
    Napisanych w notatniku, co pewnie dla ich użytkowników jest zupełnie bez znaczenia.

    planowania lotów samolotami, który sprzedaje za miliony liniom lotniczym, ale przez
    to, że mu się nie podświetliła składnia pomylił "elif" z "file" i wszyscy zginęli.
    > No na przykład. Choć podpowiem, że akurat tego typu pomyłki nie są do
    > poprawiania przez IDE. Od tego są nieco inne techniki. IDE ma zapewnić
    > wygodę pisania. Nie bezpieczeństwo kodu. Ale jeśli ktoś pakuje swoje
    > pliki z notatnika do ZIPa to może nie ma co wchodzić tak głęboko w
    > skomplikowane detale norm jakościowych i współczesnych technik...

    Nie ma co wchodzić, bo to są zupełnie ortogonalne kwestie.
    I bez trudu mogę sobie wyobrazić, że ktoś wysyła swój kod źródłowy do audytu w
    postaci pliku zip, mejlem.