  • Data: 2021-08-30 21:31:23
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-08-30 o 12:10 -0700, Maciej Sobczak napisał:
    > Myślę, że nastąpiła tu nadinterpretacja. Może spróbuję to inaczej: w
    > pracy *jednoosobowej* potrzeby archiwizacyjne są bardziej istotne od
    > potrzeby śledzenia zmian.

    To ja pójdę nawet krok dalej i zaryzykuję tezę, że w wieloosobowej
    pracy również archiwizacja jest istotniejsza od trackingu.

    > Tu nie chodziło o to, że zip jest lepszy od gita, tylko że jest wtedy
    > bardziej potrzebny. Naprawdę, nie brakuje mi gita w tym, co robię sam.

    Mi gita też nie brakuje :)
    Natomiast bez svn czułbym się jak cyrkowy akrobata chodzący po linie bez
    zabezpieczenia (nawet mając archiwizację). Potrafię sobie jednak
    wyobrazić, że nie każdy musi tego potrzebować. Jeśli ZIPy Cię
    zadowalają, to spoko - w końcu najważniejsze, że Ty się w tym
    odnajdujesz. Dodam, że zdarza mi się czasem robić przez kilka dni jakieś
    prototypy czegoś - do tego nie stawiam svna, tylko działam właśnie na
    ZIPach (no, w istocie to na tar.xz-ach, ale myśl ta sama). Dopiero
    kiedy zdecyduję się iść "na serio" w danym kierunku to wrzucam projekt
    w svn-a.

    > Historie o tym, że jak się czegoś używa w pracy to się potem
    > koniecznie używa tego samego w życiu prywatnym (i jest to miarą
    > profesjonalizmu rozlewającego się na całe życie) wrzucam do jednego
    > worka ze szpanerstwem.

    A to chyba nie ode mnie takie bujdy, tylko od kolegi Sebastiana.
    Ja w życiu prywatnym piszę zupełnie inaczej - bo inne są motywacje i
    inne cele. Np. testów nie piszę prawie w ogóle, bo zupełnie mnie to nie
    bawi.

    Mateusz