  • Data: 2021-01-15 16:21:43
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2021 o 00:33, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Producent wstawił bak 48 litrów ale nie zaleca korzystania z rezerwy
    > i nakazuje tankowanie natychmiast po zapaleniu się światełka.

    Nie zaleca, a uniemożliwia, to dwie różne rzeczy.

    > Czyli nie korzystasz z ostatnich 6-8 l paliwa i wcale nie uważasz
    > tego za nienormalne.

    A kto mi zabroni? W jednym samochodzie nie korzystam, bo muszę wtedy
    odpowietrzać układ, co akurat skomplikowane nie jest, ale upierdliwe,
    ale w drugim wyjeżdżam często/gęsto wszystko do dna.

    > BTW: w Lanosie silnik gaśnie przy ok. 1.5 l paliwa w zbiorniku.

    I cóż mam na to poradzić?

    > Tak naprawdę to możesz naładować do 100% akumulator w elektryku.
    > Tyle, że ostatnie 20% zajmie sporo czasu i robi się to zazwyczaj w
    > domowym zaciszu, na powolnej ładowarce.

    Nie. Akumulator ma jakąś tam pojemność, użytkownik ma do dyspozycji
    jedyne 80% z tego.

    > Chcesz o tym porozmawiać?

    Szukasz przyjaciół? To nie tu.