    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 15 Jan 2021 17:08:24 +0100

    W dniu 2021-01-14 o 23:03, Myjk pisze:
    > Wed, 13 Jan 2021 19:15:54 +0100, cef

    > Czyli nadal nie dotarło do ciebie że samochody nie sypią się ot tak same z
    > siebie, tylko ludzie, użytkownicy, je psują? I że spaliniaka znacznie
    > łatwiej popsuć niż elektryka? Eh. Twardy jesteś.

    To raczej Tobie się coś rzuciło na mózg i wszędzie
    widzisz jakiś antyelektryczny spisek.
    Napisałem to tylko i wyłącznie w kontekście Twojego
    statystycznego przypadku, bo pamiętam, że
    trafiały Ci się jakieś kłopotliwe auta.
    Żeby dopełnić obrazu tych zupełnie przypadkowych
    zależności dodam, że jeździłem po kilkaset tysięcy km
    dwoma autami i nie miałem jakichś dramtycznych przygód z nimi
    (a parę razy się psuły, za granicą również).
    Z kolei w ciągu ostatnich kilkunastu lat mam
    trzecią zmywarkę i też chyba trzecią pralkę w domu.
    I jak już bardzo chcesz mieć zaczepienie w elektryczności,
    to właśnie z tej statystyki wnioskuję, że jak zacznę korzystać
    z samochodu elektrycznego, to właśnie on mi wyrówna
    statystyki jeśli chodzi o awaryjność w mobilności.
    Uśmiechnij się, bo zaczyna mnie boleć Twoja krucjata.