    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 16 Jan 2021 16:57:54 +0100

    W dniu 2021-01-16 o 14:50, Myjk pisze:
    > Sat, 16 Jan 2021 14:10:06 +0100, cef

    > Raczej wynika to wprost z posiadanej wyobraźni i znajomości ludzi.
    > Wystarczy obejrzeć taką "drogówkę" -- jest to IMHO idealny wzór do
    > studiowania ludzkiej mentalności, zachowań.

    Być może. W telewizję oprócz sportu patrzę jedynie
    przy okazji, akurat w tle najczęściej jakieś brytyjskie seriale.

    > I jak wpiszesz w gógle model to faktycznie jest to powszechny problem?

    Nie, ale ten przysłany w ramach kolejnej reklamacji też nie rokował.
    Mam jakieś minimalne wyczucie techniczne co jest spartolone
    jeszcze przed użyciem.

    > Niewykluczone. To jak z bateriami i silnikiem. Im więcej używasz tym
    > większe zużycie. Nie wiem nadal co jest takiego dziwnego.

    > Ile w takim razie ta tandeta kosztowała?

    Zmywarka czy kółka?
    Zmywarka to był jakiś Elektrolux - cena rzędu 1200zł
    Kółka jako kupowane na wymianę jakieś 30 czy 50zł komplet.

    > Zaprzeczenie to jeden z najbardziej przewidalnych ludzkich odruchów --
    > wiesz kto to powiedział? :P

    Nie wiem. Gugiel nie pomaga.
    Ale to bez znaczenia w tym wypadku.
    Są pewne uszkodzenia zależne tylko od producenta
    i takie tylko od użytkownika.
    Trudno uznać akurat pękanie plastikowej obsadki za winę
    użytkownika-szczególnie jak widać w części zamiennej, że to nie jest za
    dobrze pomyslane, bo zapasowe są już uszkodzone przed montażem. Podobnie
    od kółek oczekiwałbym większej żywotności,
    skoro w poprzedniej zmywarce z kółkami nic się nie działo.
    Z drugiej strony są dostępne w sklepie z częściami, więc zakłada się, że
    mogą się psuć.

    > To napisz. :P

    Myślę, że to wyjaśnienie powyżej wystarczy.

    > Taaa... :D
    > https://youtu.be/7BVkkxfNfz4?t=2955
    > https://youtu.be/jIPHsfKrdCY?t=450
    > Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak deweloperka działa.

    > Bo niewłaściwie wykonana instalacja to najczęstsza przyczyna klękania
    > urządzeń podpiętych do tej instalacji.

    Od wadliwej instalacji pękł plastik w ramieniu zmywarki i kółka od wózka?
    Myślę, że pojechałeś po bandzie :-)
    Gdyby padł jakiś elektroniczny przekaźnik w pralce,
    albo w lodówce, to można by założyć, że to wina instalacji.

    > Nie zareagują na takie przypadki jak zły olej, albo złe paliwo, oraz szereg
    > innych. Tu wcale nie musi być złej woli, wystarczy brak wiedzy albo zwykłe
    > roztargnienie.

    Czyli takie zalanie diesla benzyną, to coś w rodzaju przypadku jak
    podłączenie elektryka do niewłaściwego źródła prądu? :-)