    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Sun, 17 Jan 2021 08:08:32 +0100
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <9965994476$20210115003335@squadack.com>
    <6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
    <6002bd5e$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtuert$gfu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <600306f4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtv1so$s41$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60031937$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtvb4q$1t3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60036129$0$523$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 16-01-2021 o 22:56, cef pisze:

    > Przecież nie będę kupować na tę jedną okoliczność.
    > Kilka razy w roku po Polsce- cześciej 350km w jedną stronę,
    > ale patrzę jak obskoczyć też Niemcy kilkanaście razy w roku.
    > Jak wezmę cos małego jako EV i zostawię sobie diesla, to nawet  do głowy
    > mi nie przyjdzie turlać się 400-500km elektrykiem,

    Kup cokolwiek, to zobaczysz że przyjdzie. ;-)
    Jak policzysz ze zaoszczędzisz w ten sposób 500 zł, to nawet te 2 czy 3
    h extra przestanie Ci się wydawać problemem. ;-)

    > Sprawdzam tylko jak bardzo musiałbym się nagiąć, żeby to załatwić
    >  większym niż Zoe elektrykiem.

    > Grecja to akurat inny cel - raczej nie rozpatrywałbym EV
    > jako transportu tam.

    Tak samo dobry jak spaliniak, czyli wcale.
    Albo i lepszy, bo jak się jedzie ze zwiedzaniem to też się da, za to
    duuuuuuż taniej.

    > Jak wiem, że mogę mieć problem z powrotem,
    > to nie zostawiam na płatnym albo na takim, gdzie płacę
    > za czas postoju a nie opłacam do godziny.

    No i to samo w stosunku do ev zastosujesz i po problemie.

    > Do tego trzeba się przyzwyczaić.

    Zgadza się.

    > To może dlatego przy tej darmowej ładowarce tak się gromadzili,
    > żeby nie blokować, bo akurat parkować tam można z każdej strony
    > ładowarki.

    Względnie żeby ich nikt nie odłączył podczas ładowania, różne ładowarki są.
    Ale ja te bym wolał poczekać na darmową.