  • Data: 2021-01-17 12:18:59
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2021 o 11:55, J.F. pisze:

    > Owszem, ale czy maja falownik z zabezpieczeniami ?

    Wszystko co jest nowsze niż 105N, EN57 klasik i EP09 ma. "Ja" całkiem
    niedawno "spaliłem" 30 kW silnik za falownikiem. Najpierw spalił się
    silnik, wymieniono, jakiś czas potem poleciał falownik. Dzień jak
    codzień a to działało w naprawdę komfortowych warunkach w porównaniu z
    branżą samochodową i było z serii "profesional" a nie w standardzie
    "tesla 3".

    > Bo z jednej strony Myjk ma racje, a z drugiej ... sa bledy w programach,
    > sa awarie czujnikow ...

    Wszystko co jest zbudowane przez człowieka ma prawo się zepsuć. Czy to
    reaktor jądrowy czy prom kosmiczny czy silnik lotniczy czy silnik w
    samochodzie. I naprawdę - silnik w samochodzie to nie jest coś co spędza
    sen z oczu księgowym od niezawodności;)

    A świat robi się coraz bardziej jednorazowy, więc jak słyszę bajki o tym
    jak za dwadzieścia lat powszechnie będą jeżdzić elektryki wybudowane
    teraz, to mnie pusty śmiech ogarnia. Ile procent samochodów osiąga
    pełnoletniość? A te co idą na złom to zwykle idą z powodu "niewydolności
    wielonarzadowej" po prostu przestaje się opłacać je robić, ale często
    dojeżdzają na własnych kołach na miejsce kaźni;)

    --
    Shrek