  • Data: 2021-01-17 12:15:45
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:v...@m...org...
    Sat, 16 Jan 2021 13:47:58 +0100, J.F.

    >W świetle tego ile czasu oszczędzam na odwiedzaniu stacji paliw w
    >codziennym użytkowaniu,

    A w swietle tego, ile tracisz na codziennym podlaczaniu i odlaczaniu
    wtyczki ? :-)

    >i że i tak odpoczynek w trasie jest korzystny dla
    >ciała i bezpieczeństwa, dla mnie to nie istotne.

    Ale przeciaganie czasu w trasie jest niekorzystne.

    Masz tu w watku przyklad, Wroclaw-Tarnogrod na 13:00.

    Mozna wstac o 6:00, wyjechac o 6:50, mozna wstac o 3:00 i miec trzy
    drzemki w trasie ... co bezpieczniejsze ?
    O ile usniesz w samochodzie tak na żądanie, bo akurat bateria sie
    konczy.

    No i czy to spanie na fotelu takie zdrowe, bo dzis mróz, latem moze
    byc upał nieznosny - lepiej z samochodu nie wychodzic :-)

    >Szczególnie że różnica na
    >szybkim łankowaniu w trasie w stosunku do ICE to w dużych porywach 30
    >minut
    >na 600km trasy.

    To przy jakich zalozeniach ?

    >Taki umiarkowany ten twój hałas, że ewidentnie głuchy już jesteś i
    >nie
    >słyszysz różnicy w cichym samochodzie.

    Byc moze. Tym bardziej cichy halasik mi nie przeszkadza :-)

    J.