eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodór › Re: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all
    .nl!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <rtn8qt$kll$1$horizn@news.chmurka.net> <n...@m...org>
    <5fff38d8$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <13v1r77lxdccg$.dlg@myjk.org>
    <6001bdf7$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60020f94$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <u4lvpf4df3fq$.dlg@myjk.org>
    <60031606$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <6004178c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60041d22$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <600436eb$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <60043c26$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <6004b2c1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <6005b4d5$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <6005cfd0$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 18 Jan 2021 19:30:42 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6005cfd0$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <6005d3d2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1610994642 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 83.142.196.21:60328
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3212
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690305
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18.01.2021 o 19:13, J.F. pisze:

    > A ten ile lat pociagnal ?

    22 - ale równie dobrze wcześniej mogło być coś przy nim robione. Nikt
    się nie doktoryzował - spalił się to się spalił, trzeba kupić nowy albo
    przewinąć. Bez przerwy jakiś się pali - w sensie raz na miesiąc.
    Uprzedzając pytanie - mamy ich koło setki. Większość właśnie takich
    starych.

    > Izolacje mogli dac troche lepsza, nie kazdy odprysk musi konczyc silnik
    > - ale "spalic" mozesz tez na pare innych sposobow, przed ktorymi
    > falownik powinien zabezpieczyc.

    Ale tu nic bardzo nowego nie ma. Zwykły wyłącznik silnikowy to powinien
    ogarnąć nie mówiąc o termiku wbudowanym w silnik. A jednak się palą.

    > Poza tym ... nie da sie przewinąć ? :-)

    No nasze się da. Tesli to nie wiem;) Ale to tak samo jak da się spalinkę
    wyremontować. Nie o tym rozmawiamy, a o tym jakoby miały być wieczne.

    >> Nie wiem - a jest? To jakiś argument - ale cała, łącznie z progami?
    >
    > O ile wiem to pierwsze byly cale, ale google mowi, ze 3 jest juz mieszana.

    trójka jest budżetowa. Czyli typowa.

    > I jesli mnie pamiec nie myli, to uzywali technologii z Lotusa Elise.

    Nie wiem - nie znam się, więc nie podyskutuje. Ale IMHO z trójek to może
    jakieś pojedyncze egzemplarze dotrwają pełnoletności. Jak zresztą w
    _prawie_ każdej innej marce.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: