  • Data: 2009-01-17 18:07:31
    Temat: Re: serwer newsowy dla pl.sci.inzynieria?
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. naskrobał(a):

    > Jak najbardziej dziala, tylko pytanie z jakiego serwera korzystasz
    > lub czy wina nie lezy po stronie Th.

    Pod koniec zeszłego roku miałem kłopoty ze ściąganiem newsów z różnych
    grup. Korzystałem z serwera onetu. Co ciekawsze Google Groups nie zawsze
    pokazywał wszystkie posty które miałem w czytniku. Teraz jest już OK

    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim