  • Data: 2021-04-07 18:45:52
    Temat: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.04.2021 17:25, Lisciasty wrote:

    > Specjalnie napisałem po angielskiemu bo po wklepaniu w gógla wyskoczy na
    > pierwszym miejscu ;)
    > SMA, nawet modele z niską mocą mają takie bajery. Albo się ustawia stały
    > cosfi, albo stałą moc bierną, ale nie wiem w szczegółach jeszcze bo nie
    > testowałem.

    Ten chyba ma tylko zanim poprzestawiam kilka opcji muszę być pewnym co
    robię ale na pewno można mu ustawić ile ma robić tej biernej, w taki czy
    inny sposób ale trzeba mu podpowiadać na ile ustawiać, bo on nie ma
    akcesoriów co to same mierzą i podają falownikowi.
    Nie ma natomiast ustawiania międzyfazowego, tylko trzy fazy razem. Ale
    to i tak wystarczy. Chodzi o wykasowania tego tła pojemnościowego, żeby
    wejść tangens 0..0.4 i będzie dobrze, byle ujemnego nie było.