  • 11. Data: 2010-02-21 03:03:12
    Temat: Re: skrzyzowanie rownorzedne - pytanie glownie do miszczuf
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    peter <a...@F...pl> napisał(a):

> [...]
    > skrzyzowanie rownorzedne. brak jakichkolwiek znakow dotyczaczych
    > pierwszenstwa. NIE sa to ulice wewnetrzne, osiedlowe, czy tez prywatne. I
    > teraz pytanie jak tam nalezy jezdzic ? Niestety(?) zdecydowana wiekszosc
    > jezdzi trzymajac sie zasady ze Andagawenska jest glowna i tnie nie zwazajac
    > na kwestie pierwszenstwa. A dwie pozostale traktowane sa jak
    > podporzadkowane. Czy jazda zgodnie z pord czyli korzystanie z pierwszenstwa
    > przed pojazdem jadacym z lewej, podczas skretu w lewo w Andagawenska to
    > bedzie buractwo czy poprawne zachowanie?

    Ale to ta częśc Krakowa gdzie pierszeństwo ma ten co krócej pracuje
    na swoje auto ;)

    Kilka skrzyżoawań dalej to dopiero jest!, Bora komorowskiego
    2 wiadkukty i loty przy 220+km/h - oderwie sie czy jeszcze nie ?

    pozdrawiam!

  • 12. Data: 2010-02-21 09:15:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    DoQ pisze:

    > Jestes wybitnym znawca PORD czy zaliczasz sie do usenetowych mądrali?

    Zapomniales o: ;)

    Co do glownego watku to nawet nie ma co pisac.

    MarcinJM

  • 13. Data: 2010-02-21 09:17:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:
    > no to bede burak czy nie ?

    Dlaczego "bede"?
    Jestes.

    MarcinJM

  • 14. Data: 2010-02-21 10:49:36
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 23:04:34 +0100, peter na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > przejrzyj z laski swojej niedawny post marjana to bedziesz
    > wiedzial dlaczego mam watpliwosci :P

    Wybacz, bezsensowne pyskówki nie trafiają do mojego czytnika :)

    "Dzieci często bywają tak okrutne w słowach, jak dorośli jedynie w myślach
    pozwalają sobie na to. Ivo Andrić"

  • 15. Data: 2010-02-21 11:38:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jezeli chcesz klepac auto z czyjegos OC to jedziesz wg kodeksu. Tylko
    licz sie z tym, ze walenie w lewy bok moze byc niebezpieczne dla
    kierujacego (czyli ciebie).

    Jezeli chcesz miec swiety spokoj i auto bez stluczki to jezdzisz wg
    lokalnych zwyczajow. Dla poprawienia humoru mozesz uzyc klaksonu.

    Ja takie cos mam kolo domu i gdybym jezdzil wg kodeksu to co najmniej
    raz na tydzien mialbym jakiegos miszcza w swoich drzwiczkach. Szkoda
    czasu i zdrowia.

    MJ

  • 16. Data: 2010-02-21 12:45:53
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Dlaczego "bede"?
    > Jestes.

    krotko: ssij pale lajzo

  • 17. Data: 2010-02-21 12:52:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 11:38:43 +0100, Michal Jankowski wrote:
    >Jezeli chcesz klepac auto z czyjegos OC to jedziesz wg kodeksu. Tylko
    >licz sie z tym, ze walenie w lewy bok moze byc niebezpieczne dla
    >kierujacego (czyli ciebie).

    mowisz ze niezle miejsce na utylizacje "anglikow"

    Jak beda wyplacac za naprawy wedlug polskich stawek, to moze sie
    oplacac :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-02-21 22:20:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 22:41:22 +0100, peter napisał(a):

> [...]
    > przed pojazdem jadacym z lewej, podczas skretu w lewo w Andagawenska to
    > bedzie buractwo czy poprawne zachowanie?

    Bedzie to poprawne zachowanie. I przy okazji radzę robić to starym autem,
    dzięki czemu będziesz miał sponsora.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 19. Data: 2010-02-22 09:42:33
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > przed pojazdem jadacym z lewej, podczas skretu w lewo w Andagawenska to
    > bedzie buractwo czy poprawne zachowanie?

    Poprawne zachowanie jak jest taka sytuacja polega na kupieniu drogiego nowego
    samochodu i jeżdżeniu zgodnie z przepisami. Z różnicy jaką wypłaci
    ubezpieczyciel a weźmie jakiś druciarski zakład można spokojnie żyć. Biznes jest
    biznes i nie ma że kogoś to zaboli.