-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
us.feeder.erje.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.co
m!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Date: Sun, 20 Jul 2014 09:11:21 +0200
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: słabnie bez rury dolotowej
References: <X...@l...net>
<16o23y7g1ligc$.1v2p4xx7nftf4$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <16o23y7g1ligc$.1v2p4xx7nftf4$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <53cb6b99$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-31-174-165-140.play-internet.pl
X-Trace: 1405840282 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2370 31.174.165.140:3402
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539211
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-20 08:14, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Sun, 20 Jul 2014 00:25:03 +0200, PiteR napisał(a):
>
>> Auto odczuwalnie osłabło. Dlaczego?
>
> Zdawało ci się. Kilka % różnicy mocy jest nie do wyczucia. A poza tym, moc
> powinna wzrosnąć. No, chyba że komputer w twoim aucie wyczuwszy brak
> elementów dolotu wrzucił jakiś bezpieczny tryb eksploatacji.
Tak, zapewne dlatego opracowywanie układów dolotowych jest dosc
skomplikowane (ścislej: dolotowo/wydechowych, przy założonym pokryciu
faz rozrządu oraz oczekiwanym zakresie obrotów efektywnych uwzględniając
odbicia na katalizatorze, bo to praktycznie jeden uklad).
A przeciez wystarczy zastosowac nic i za darmo jest MOC.
Ech, ludzie, ludzie.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.14 11:52 megrimsES
- 20.07.14 13:03 tck
- 20.07.14 13:10 k...@g...com
- 20.07.14 13:20 PiteR
- 20.07.14 14:13 Tomasz Pyra
- 20.07.14 14:33 Tomasz Pyra
- 20.07.14 16:00 Jacek Maciejewski
- 20.07.14 17:25 PiteR
- 20.07.14 17:26 PiteR
- 20.07.14 18:38 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław