  • Data: 2009-08-26 11:26:49
    Temat: Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
    Od: "Alexander" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już Ci napisałem że masz rację. Ale bez względu na informacje jakie
    > posiadłeś z
    > internetu ja w dalszym ciągu, jak mi się dziura w tłumiku albo rurze
    > wydechowej
    > zrobi. Pojadę tam gdzie mi to palnikiem acetylenowym pospawają. Jak będę
    > musiał
    > wymienić cały błotnik to niech to zrobią migiem.

    Ok poddaję się z "ludową mądrością" nie wygrasz....
    Dla Twojej informacji: wiedzę podstawową mam nie z Internetu tylko ze
    studiów i praktyki (ciekawe skąd Ty czerpiesz widzę - może skończyłeś
    spawalnictwo?), podkreślam, że nie twierdzę że Twój cudooowny palnik jest
    _całkowicie bezużyteczny_ - do "łatania rdzy kolejną", palenia itp. jest
    dobry - no i oczywiście do podgrzewania. Natomiast twierdzę że obecnie
    stosowane metody dają o wiele wyższą jakość, chociaż są mniej popularne ze
    względu na cenę urządzeń i materiałów.
    Ja podchodzę do naprawy samochodu tak, że wolę żeby mi zrobili wstawkę ze
    "zdrowego" materiału niż "spawać rdzę" bo takie coś zazwyczaj szybko
    wychodzi - miałem w poprzednim samochodzie porównanie - raz zrobili mi
    "taniej" po 1,5 roku były takie wrzody pod lakierem że trzeba było robić
    ponownie - potem zrobili "jak książka mówi" i było ok przez 3 lata aż go
    sprzedałem... Wybór należy do właściciela samochodu.