-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
In-Reply-To: <c...@g...com>
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
Date: Mon, 3 Nov 2014 16:53:47 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 39
Message-ID: <5457a50e$0$11141$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.252.13
X-Trace: 1415030030 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11141 83.5.252.13:50527
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548513
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości grup
W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 14:45:41 UTC+1 użytkownik J.F.
napisał:
>> Zabezpieczyc ekstra - nie mowie nie.
>> Tylko ze solidne zabezpieczenie wymaga sporo roboty, wiec jest
>> drogie
>> ... no i trudna znalezc fachowca, ktory to solidnie zrobi.
>
>Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę.
>Gdyby rynek takich usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na
>rozsądnym poziomie.
>Solidne zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko
>odpowiednie narzędzia.
>W zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno podwozia a
>pomalowanie
>tego czego nie widać, progów w środku, podłużnic w środku, słupków w
>środku.
>Trzeba napościć specyfiku używanego do takiego zabezpieczania pod
>wszystkie
>ramki ozdobne itp. Za PRL zajmowałem się tym zawodowo.
>To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości 125p
>potrzeba było
>pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
>pomalowanie podwozia bitexem.
>To malowanie podwozia na czarno było tylko dla oka klienta. Nic nie
>dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi było na bardzo
>dobrym poziomie.
No i wlasnie dlatego zaniklo, jak sie pozorowalo robote :-P
Nowka sztuka to moze i tak, taka po paru latach wymaga jednak pewnego
rozkrecenia, wyczyszczenia zakamarkow z blota, czasem zdjecia starej
farby, usuniecia rdzy miejscami, porzadnego pomalowania, zmontowania
... i na pare lat starczy.
P.S. Szukam porzadnego zabezpieczyciela we Wroclawiu lub okolicach.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 17:00 Dawid
- 03.11.14 17:03 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:05 Bolko
- 03.11.14 17:08 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:47 Maciek
- 03.11.14 18:15 k...@g...com
- 03.11.14 18:20 k...@g...com
- 03.11.14 18:27 k...@g...com
- 03.11.14 19:56 PiteR
- 03.11.14 21:43 Maciek
- 03.11.14 22:51 k...@g...com
- 03.11.14 23:39 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 00:01 k...@g...com
- 04.11.14 01:07 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 01:56 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=