eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaśrubka masyRe: śrubka masy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.4.76.33.neo
    plus.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: śrubka masy
    Date: Mon, 4 Aug 2025 17:18:10 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <10kp2aroziidv$.15dvd4xmfqpif$.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <106ng82$i7o$1@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <106o19n$80g$1@news.chmurka.net>
    <v...@4...net>
    <106qffp$ekk$1@news.chmurka.net>
    <z...@4...net>
    <106qin3$inh$1@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="83.4.76.33.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.76.33";
    logging-data="19472";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:7ZqlLYE809qIQgBVwHSMsPupX1U=
    sha256:u4Tim8Z4SSIR1UtLWuyb2NWnGRITn+bd2nfsDYkje4s=
    sha1:ph586ZMRHUZmp0+RZzMCVSv16cY=
    sha256:5k9CJ9ixbnyaSLvthZlSX+FrOFFH9+aS6qj3GSbap3Q=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:798725
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 4 Aug 2025 17:12:36 +0200, ʅǝxᴉꓒ®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 04.08.2025 o 17:02, J.F pisze:
    >>>>>> Tak ogólnie przypominam, że w czasie jazdy, to prąd płynie z
    >>>>>> alternatora do odbiorników. Ale akumulator może trochę stabilizować
    >>>>>> napięcie.
    >>>>>>
    >>>>> A kiedy i skąd płynie największy prąd?
    >>>>
    >>>> Najwyzszy płynie z akumulatora do rozrusznika.
    >>>> Ale to przez chwilę.
    >>>>
    >>> Aha, czyli jest to ten GŁÓWNY, NAJWAŻNIEJSZY moment, gdzie to połączenie
    >>> powinno być najlepsze :)...bo inaczej silnik się nie uruchomi a
    >>> alternator jakoś bez tego nie chce działać :)
    >>
    >> więc potrzebujemy kabla akumulator-rozrusznik,
    >> a potem ... alternator-karoseria ?
    >
    > Skąd taki pomysł, skoro kable z minusem od akumulatora są osobno do
    > reszty instalacji?
    > :)

    Ale gdzieś musisz te karoserie podłączyć, jeśli ma robić za przewód.

    Jak do akumulatora ... to regulator napięcia w alternatorze nie
    skompensuje spadku na kablu silnik-akumulator.
    To co prawda gruby kabel, to spadek raczej mały ... chyba, że ktoś ma
    ch* plecionkę :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: